تاریخ انتشار۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : 268908

لزوم اتحاد برای مقابله با خشونت و فرقه گرایی

دشمنان اسلام با توطئه هایی از پیش تعیین شده و برنامه ریزی شده فرقه گرایی را پروبال میدهند.یکی از این توطئه ها تلاش برای از بین بردن امنیت ملی کشورهای اسلامی است. تروریستها نیز در زمینه نابودی دین تلاش می کنند.
لزوم اتحاد برای مقابله با خشونت و فرقه گرایی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در یکی از کنفرانسهای برگزار شده جمعیت اهل حدیث در لاهور پاکستان سخنرانان به این موضوع اشاره کردند که رهبران حزب فوق معتقدند که برای اتمام فرقه گرایی همه علما باید متحد شوند. دشمنان اسلام با توطئه هایی از پیش تعیین شده و برنامه ریزی شده فرقه گرایی را پروبال میدهند.یکی از این توطئه ها تلاش برای از بین بردن امنیت ملی کشور است.بعضی از تروریستها نیز در زمینه نابودی دین تلاش می کنند و می کوشند کشور را درگیر جنگهای داخلی کنند.
 
آنها معتقد بودند که کشورهایی که فرقه گرایی را پرو بال می دهند دشمن هستند اما مردم غیرتمند پاکستان اجازه نمی دهند نقشه های شوم آنها عملی شود.ایشان در ادامه اذعان داشتند برای مبارزه با تروریسم و مشکل عدم امنیت در منطقه بایستی اقدامات سریع و کاربردی از طرف دولت صورت پذیرد. برای برخورد با اشرار تمام ارگانها باید با هم متحد شوند تا امنیت در کشور اجرایی شود و آنها به سزای اعمال  خود برسند. برای شکست دادن دشمنان اسلام و متحد کردن مردم زمان زیادی باید صرف شود .
 
فرقه گرایی مذهبی پاکستان را تضعیف کرده است.جمعیت اهل حدیث به منظور برقراری امنیت و اقدامات موثر و کاربردی ارتش برای برخورد با تروریستها از آنها قدردانی کردند.آنها اذهان داشتند کلبوش یک تروریست است که بایستی به سرعت اعدام شود.تشکیل دادگاه های جهانی برای چنین شخصی اصلاً منصفانه نیست زیرا تصمیمات نهایی این دادگاه در نهایت به چنین شخصی اجازه قتل و عام انسانهای بی گناه را می دهد و این مسئله خلاف شرع و قانون است لذا  ما خواستار تحویل سریع او به کشور پاکستان هستیم .اما سوالی که اینجا مطرح میشود این است که آیا دادگاه های جهانی اعدام های غیر منصفانه و بیرحمانه مسلمانان بنگلادشی ، دخالتهای مستمر هند در پاکستان ، ظلمهای انجام شده به کشمیری ها و قتل عام مسلمانان در برمه و عراق و ... را نمی بینند.
 
https://taghribnews.com/vdcawanua49nio1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی