تاریخ انتشار۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : 288708
کمیته حمایت از مقاومت در فلسطین:

در کنار جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران خواهیم ایستاد

کمیته حمایت از مقاومت در فلسطین، با اشاره به تهدیدهای آمریکا تأکید کرد که در کنار جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران خواهیم ایستاد.
در کنار جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران خواهیم ایستاد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نشست کمیته حمایت از مقاومت در فلسطین، روز گذشته به ریاست حسن حب الله و با حضور نمایندگان گروه های فلسطینی و احزاب لبنانی در بیروت برگزار شد و آخرین تحولات فلسطین و لبنان مورد بررسی قرار گرفت.

این کمیته در پیامی که پس از نشست منتشر کرد، اظهار داشت که همه تلاش ها باید برای حمایت از انتفاضه قدس متمرکز شده و همگان از نیروهای مقاومت که با اراده ای فولادین و شجاعت عالی به مقابله با اشغالگران صهیونیستی می پردازند، دفاع کنند.

کمیته حمایت از مقاومت در فلسطین، با استقبال از مصالحه بین جنبش های فتح و حماس تصریح کرد: نقش شبهه آفرین آمریکا با خروج از یونسکو و فشار بر سایر کشورها در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی بیش از گذشته نمایان شده است.

این کمیته همچنین هماهنگی لبنانی ـ فلسطینی و تحکیم روابط برادرانه میان دو ملت را خواستار شد و افزود: تلاش های فلسطینی در اردوگاه عین الحلوه جهت حفظ امنیت و پیگرد جنایتکاران ستودنی است.

در بخش پایانی این پیام آمده است: ما در قبال تهدیدهای آمریکایی علیه ایران و تحریم سپاه پاسداران، در کنار جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت خواهیم ایستاد.
 
https://taghribnews.com/vdcawanua49na01.k5k4.html
مرجع : رسا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی