تاریخ انتشار۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : 278907
فیصل المقداد:

سوریه در آستانه پیروزی قرار دارد

معاون وزیر خارجه سوریه با اشاره به اینکه کشورش در آستانه پیروزی در جنگ با تروریسم قرار دارد از ادامه حمایت برخی کشورها از تروریستها خبر داد.
سوریه در آستانه پیروزی قرار دارد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، فیصل المقداد معاون وزیر خارجه سوریه تاکید کرد: آنچه ارتش سوریه و متحدانش در جنگ با تروریسم به دست آورده اند مایه سربلندی است.
 
وی افزود: پیشروی ها ادامه می یابد و در برابر آنها چیزی نخواهد ایستاد. سوریه در آستانه مرحله پیروزی است و گزینه ای جز تحقق پیروزی وجود ندارد.
 
المقداد بیان کرد: سوریه یکپارچه خواهد ماند و غیرقابل تجزیه است و این موضوع حتمی و قطعی است. ما تنها خواستار وحدت سوریه نیستیم بلکه خواستار وحدت امت عربی هستیم.
 
معاون وزیر خارجه سوریه تاکید کرد: به جز عده محدودی که با تروریستها همدست هستند، ملت سوریه خواهان ویرانی و نابودی نیست. ملت سوریه عزم جدی برای مبارزه با تروریسم دارد و ارتش سوریه بر مبارزه با تروریسم اصرار دارد و بنابر این پیروزی با جانفشانی افرادی که با خون خود آینده سوریه را ترسیم کردند، محقق خواهد شد.
 
وی اظهار داشت: دشمن سوریه سرسخت است و هنوز برخی از کشورها از تروریسم در سوریه حمایت می کنند. حامیان تروریسم امروز در حال اتهام زدن به یکدیگر هستند و نقش یکدیگر را در حمایت از تروریسم فاش می کنند.
 
المقداد در پایان گفت: سوریه و رسانه های ملی از هفت سال قبل درباره خطر حمایت تروریسم از سوی قطر و عربستان هشدار داده اند و امروز می بینیم که ارباب آنها آمریکا از قطر می خواهد که از حمایت تروریسم دست بردارد.
 
https://taghribnews.com/vdcawanu049n0o1.k5k4.html
مرجع : مهر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی