تاریخ انتشار۲۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : 198500

هلاکت 70 داعشی در اطراف الرمادی/محاصره کامل شهر فلوجه

نیروهای عراقی در حملات خود به تروریست‌های داعش در استان الانبار ده‌ها تروریست تکفیری را کشته و برخی از تجهیزات آنها را نابود کردند.
هلاکت 70 داعشی در اطراف الرمادی/محاصره کامل شهر فلوجه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در عملیات نیروهای عراقی در شهر "هیت" واقع در شمال غرب الرمادی و منطقه حُصیبه دست ‌کم70 داعشی کشته شدند.

نیروهای عراقی همچنین در عملیات منطقه حُصیبه در شرق الرمادی، مرکز استان الانبار دو تانکر، دو مخفیگاه و دو خودرو بمب‌گذاری شده را منهدم کردند.

سرهنگ "یحیی رسول الزبیدی" سخنگوی رسمی عملیات مشترک ارتش عراق، با اشاره به محورهای عملیات آزادسازی استان الانبار گفت: نیروهای امنیتی در محور  شمالی با عبور از منطقه الثرثار راهی منطقه ابوغیثه شده و از آنجا به الرمادی می‌رسند.

این سرهنگ عراقی درباره محور جنوبی نیز گفت: نیروهای عراقی از جنوب دریاچه الحُباینة راهی منطقه العُنکوده شده و از آنجا به سمت الرمادی حرکت می‌کنند.

یکی ازفرماندهان بسیج مردمی در استان الانبار عراق نیز اعلام کرد: مسیرهای پشتیبانی داعش از شهر الخالدیه به شهر فلوجه مسدود شده و فلوجه هم اکنون تحت محاصره کامل نیروهای عراقی است.

"یحیی المحمدی" تأکیدکرد: بسیج مردمی توانست پل "العبره" رودخانه الفرات را به کنترل خود دربیاورد.

المحمدی گفت: بسیج مردمی مسیرهای الخالدیه به فلوجه را که داعش از آن مسیرها برای پیشتیبانی از نیروهای خود در فلوجه استفاده می کرد، مسدود کرده اند.

وی اظهارداشت: بسیاری از اعضای داعش با خانواده هایشان از شهر الصقلاویه به شهر فلوجه فرار کرده اند و نیروهای ارتش و بسیج مردمی هم اکنون فلوجه را از همه سمت محاصره و مسیرهای پشتیبانی داعش از الخالدیه به فلوجه را مسدود کرده اند.
https://taghribnews.com/vdcawan6w49nom1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی