تاریخ انتشار۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : 181102

اعدام 40 داعشی تبعه عربستان سعودی

تروریستهای تکفیری داعش ۴۰ سعودی عضو این گروه را که قصد جداشدن از گروه و بازگشت به عربستان را داشتند، اعدام کرد .
اعدام  40 داعشی تبعه عربستان سعودی


به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) ؛ گروه تروریستی داعش که این روزها با شکست های پی درپی در جبهه عراق و سوریه سردرگم شده در تلاش است تا نیروهای باقیمانده اش را با وعده های فریبنده درجبهه نگهدارد . این درحالی است که موج فرار آنان در عراق و یا تسلیم شدنشان به نیروهای سوری مقامات این گروه را نگران کرده است .
 
منابع حقوق بشر سوریه اعلام کردند گروه تروریستی داعش طی چند روز اخیر ۴۰ سعودی را که قصد بازگشت به کشورشان داشتند، اعدام کرده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز به نقل از داعشی‌هایی که از این گروه جدا شده‌اند ، اعلام کرد مسئولان داعش دستور قتل هر یک از اعضای این گروه را که مشکوک به فرار هستند صادر کرده اند .

دیده بان حقوق بشر سوریه که مقر آن در انگلیس است تاکید کرد گروه داعش طی شش ماه گذشته ۱۲۰ عضو خود را که بیشتر خارجی‌هایی بوده‌اند که قصد بازگشت به کشورشان را داشتند اعدام کرده است.

این منبع گفته داعش ۴۰ سعودی فراری عضو این گروه را در پایگاه العکی رشی در شهر الرقه سوریه تیرباران کرده است . دو سعودی نیز اوایل هفته گذشته در همین پایگاه اعدام شدند.

فعالان سوری تاکید کردند گروه داعش ۶۰ تن از اعضای خود را نیز سه شنبه گذشته پیش از رسیدن به مرز سوریه و ترکیه از مسیر شهر تل ابیض در منطقه الرقه اعدام کرد .

https://taghribnews.com/vdcaw6n6u49na61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی