تاریخ انتشار۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : 234329

قدردانی حزب الله لبنان از عملیات قهرمانانه در تل آویو

حزب الله لبنان از عملیات اخیر دو جوان شهادت طلب فلسطینی در مرکز تل آویو که منجر به کشته و زخمی شدن دست کم ۱۰ صهیونیست شد، تمجید کرد.
قدردانی حزب الله لبنان از عملیات قهرمانانه در تل آویو

به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از روزنامه النهار لبنان، حزب الله با صدور بیانیه ای خاطر نشان کرد که «این جنبش عملیات قهرمانانه مبارزان فلسطینی درمرکز شهر تل آویو را تبریک می گوید.
این عملیات تاکید ملت فلسطین بر پایبندی خود به مقاومت به عنوان راه اصلی آزاد سازی کامل اراضی اشغالی فلسطین از دست اشغالگران صهیونیست است.»

در ادامه بیانیه جنبش حزب الله آمده است که این عملیات نشان داد که تمامی اشکال ظلم و فشار و تجاوز صهیونیست ها و حامیان آنها در منطقه و جهان نتوانسته و نخواهد توانست عزم و اراده فلسطینی ها را تضعیف کند و یا آنها را وادار به چشم پوشی از حقوق ثابت خود در سرزمین فلسطین کند.

حزب الله خاطر نشان کرد که «دست مبارزان مقاومت را می فشارد و به آنها به خاطر روحیه مبارزه با اشغالگران و دار و دسته آن تبریک می گوید.»

این جنبش همچنین از ملت های عربی و اسلامی و تمامی آزادگان جهان خواسته است که به شیوه های مختلف از ملت فلسطین حمایت کنند.

در دو عملیات قهرمانانه چهارشنبه شب گذشته در وسط شهر تل آویو و در نزدیکی مقر وزارت جنگ اسرائیل، چهار صهیونیست کشته شده و دست کم هفت نفر دیگر زخمی شدند. مجریان عملیات اصلی در نزدیکی ساختمان وزارت جنگ اسرائیل، دو جوان فلسطینی اهل شهرک یطا در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری بودند که در جنبش مقاومت اسلامی «حماس» عضویت داشتند.
https://taghribnews.com/vdcauynuo49nee1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی