تاریخ انتشار۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 164525
اختصاصی//دکتر احمدی نژاد:

مسئله فلسطین نقطه وحدت همه انسان های آزاده جهان است

تنا- اختصاصی
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه امروز ملت ایران و همه ملت های آزاده دنیا به صحنه آمده اند و راه امام راحل را دنبال می کنند، تأکید کرد: مسئله فلسطین نقطه وحدت همه انسان های آزاده جهان است.
مسئله فلسطین نقطه وحدت همه انسان های آزاده جهان است
به گزارش خبرنگار تقریب(تنا)، محمود احمدی نژاد در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در پاسخ به سوال خبرنگار تقریب اظهار داشت: امروز غرب و استکبار جهانی حقیقت وجودی خویش را در سرزمین فلسطین به نمایش گذاشته است.

وی افزود: انچه امروز در فلسطین بزرگ می گذرد حقیقت وجودی آمریکا و حقیقت نظام انگلیس و نظام سلطه غرب است و این حرف هایی که می زنند که می خواهیم انسانیت و حقوق بشر را پیاده کنیم همان چیزی است که الان در فلسطین می بینیم و بقیه حرف های آنها شعار است.

دکتر احمدی نژاد اظهار داشت: راه حل قضیه فلسطین همان چیزی است که امام راحل فرمودند و هرچه به جلو می رویم می بینیم که حرف امام یک کلام الهی بود و این موجودیت غیر مشروع، موجودیت غیر انسانی، موجودیت اشغالگری، موجودیت تجاوز و موجودیت ظلم تهدیدی برای همه ملت ها است.

وی افزود: غرب تلاش می کند که با ایجاد دو دولت در کرانه باختری قضیه فلسطین را به زعم خود حل کند و سر ملت ها را شیره بمالد و بگوید که قضیه فلسطین تمام است اما اینطور نخواهد شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امروز ملت ایران و همه ملت های آزاده دنیا به صحنه آمده اند و راه امام راحل را دنبال می کنند و مسئله فلسطین نقطه وحدت همه انسان های آزاده جهان است و به فضل الهی قضیه فلسطین به دست ملت های آزادی خواه حل خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: هولوکاست واقعی آن چیزی است که اکنون در فلسطین در حال جریان است و این هولوکاست واقعی نیاز به سند سازی و کار های تبلیغاتی و فریب کاری ندارد و همه دنیا آنرا می بیند که نسل کشی در حال اتفاق افتادن است.
https://taghribnews.com/vdcauyn6m49nim1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی