تاریخ انتشار۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : 180923

جشن ملی درخیابان های لبنان پس از سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان

پس از سخنرانی «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان ، هواداران مقاومت اسلامی در مناطق جنوب و شمال لبنان با حضور در خیابان‌ها و راه‌اندازی کارناوال‌های شادی، عملیات «مزارع شبعا» را جشن گرفتند و از مواضع سید نصرالله استقبال کردند .
جشن ملی درخیابان های لبنان پس از سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از پایگاه خبری «العهد»  دیروز بلافاصله بعد از اتمام سخنرانی سید نصرالله در مراسم باشکوه گرامیداشت شهدای قنیطره که در مجتمع فرهنگی «سید الشهدا» ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شد ، مناطق جنوبی و شمالی لبنان به عرصه جشن و شادمانی هواداران مقاومت تبدیل شد .
دوستداران مقاومت با برافراشتن پرچم‌های حزب الله و نورافشانی، از بیانیه پیروزی و معادلات جدیدی که سید حسن نصرالله اعلام کرده بود، استقبال کردند.
مردم شهرک «النبطیة» با خودروهای خود به خیابان‌ها آمده و با افراشتن پرچم‌های حزب الله و پخش سرودهای انقلابی در خیابان‌ها به شادمانی پرداخته و با نورافشانی، آسمان شهرشان را روشن‌تر کردند .
اهالی شهر «بنت جبیل» نیز سرمای شدید هوا را به چالش کشیده و با سردادن شعار «لبیک یا نصرالله» پایبندی خود در آغوش کشیدن مقاومت اسلامی را بار دیگر تاکید کردند.
ساکنان مناطق جنوبی لبنان از جمله اهالی شهرک «الخیام» به مسافت اندکی از مرزهای شمالی فلسطین اشغالی نیز با برگزاری کارناوال‌های شادی از سخنرانی سید حسن نصرالله استقبال کرده و نورافشانی آنها را شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست با چشم غیر مسلح مشاهده کردند.

از طرفی خیابان‌های «صور» نیز عرصه جشن شد گویی که خودروها در مراسم عروسی شرکت کرده بودند که با صدای «بوق» شادی خود را اعلام می‌کردند. پرچم‌های مقاومت اسلامی نیز بر بالای خودروها با آنها همراهی می‌کردند. این وضعیت در مناطق شمالی بویژه در اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی مشاهده شد.
https://taghribnews.com/vdcauwn6e49nao1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی