> تاکید وزیرخارجه یمن بر پایبندی به قراردادهای بین المللی مرگ چهار نظامی عربستان در حمله ارتش یمن | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : 262021

تاکید وزیرخارجه یمن بر پایبندی به قراردادهای بین المللی/ مرگ چهار نظامی عربستان در حمله ارتش یمن

هشام شرف وزیرخارجه یمن با تاکید بر پایبندی دولت نجات ملی به قراردادهای بین المللی هرگونه رویکرد دولتی درخصوص ادعای سربازگیری کودکان را تکذیب کرد.
تاکید وزیرخارجه یمن بر پایبندی به قراردادهای بین المللی/ مرگ چهار نظامی عربستان در حمله ارتش یمن
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) ،هشام شرف در دیدار با العبید احمد العبید نماینده کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل تاکید کرد صدها هزار نیروی رزمنده آماده حمل سلاح برای دفاع از حاکمیت کشورشان در مقابله با متجاوزان هستند.
 
العبید احمد العبید در این دیدار استوارنامه خود به عنوان نماینده کمیساریای سازمان ملل در یمن را تقدیم وزیر خارجه این کشور کرد.
 
شرف با اشاره به جنایات جنگی عربستان در یمن از 26 مارس (شش فروردین) 2015 مخالفت دولت نجات ملی با استفاده از شهروندان به عنوان سپر انسانی در هر منطقه را اعلام و برآمادگی کامل دولت برای همکاری با سازمان ملل به ویژه کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل و ارائه تسهیلات لازم به آن تاکید کرد.
 
وزیرخارجه یمن در این دیدار دعوتنامه کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان برای سفر به یمن و اطلاع از موارد نقض قوانین بین المللی و حقوق بشر در یمن توسط عربستان را تقدیم احمد العبید کرد.
 
مرگ چهار نظامی عربستان در حمله ارتش یمن
 
حمله بامداد دوشنبه ارتش و کمیته های مردمی یمن به نجران منجر به کشته شدن سه نظامی در منطقه العش شهر نجران و انهدام خودروی نظامی آنها شد.
 
به گزارش شبکه خبری المسیره، یک نظامی دیگرعربستان روز یکشنبه درمنطقه نظامی عربستانی المعنق شهر جیزان با شلیک تک تیرانداز یمنی کشته شد.
 
توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن محل تجمع نظامیان عربستانی را در منطقه نظامی البیت الابیض در جیزان هدف حمله های خود قرار دادند.
 
یگان موشکی ارتش وکمیته های مردمی یمن هم روز یکشنبه موشک زلزال 2 به محل تجمع نظامیان عربستانی پشت گذرگاه علب در شهرعسیر شلیک کردند که با دقت بالایی به هدف اصابت کرد.
 
توپخانه ارتش وکمیته های مردمی یمن شنبه گذشته نیز اردوگاه الحاجر در عسیر را مورد حمله های خود قرار دادند.
 
https://taghribnews.com/vdcauunu649niw1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی