تاریخ انتشار۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب : 179628
امام جمعه دهگلان:

اقدام شارلی ابدو مکمل اقدامات گروهک تکفیری داعش است/دشمنان تخریب چهره صلح طلب اسلام را نشانه گرفته اند

امام جمعه دهگلان اقدامات اهانت کنندگان به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد و گفت: این اقدامات در مسیر تکمیل توطئه های جریان های تکفیری و تخریب چهره صلح طلب اسلام است.
اقدام شارلی ابدو مکمل اقدامات گروهک تکفیری داعش است/دشمنان تخریب چهره صلح طلب اسلام را نشانه گرفته اند
"ماموستا جمال جعفری" در گفتگو با خبرنگار تقریب در سنندج با اشاره به توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) در نشریه فرانسوی شارلی ابدو و توطئه گسترده کشورهای غربی در این خصوص اظهار داشت: جسارت ‌هایی که به حضرت رسول(ص) شده قابل تحمل نیست و مسلمانان واقعی این گستاخی را تحمل نمی ‌کنند.

وی با اشاره به حمایت غرب از تروریست ‌های تکفیری گفت: مستکبران خود عامل شکل گیری گروهک‌ های تروریستی چون داعش هستند و امروز به بهانه مقابله با آنها دست به عمل بی ‌شرمانه ‌ای همچون اهانت به ساحت رسول الله(ص) به بهانه آزادی بیان می‌ زنند.

امام جمعه دهگلان وحدت را رمز پیروزی مسلمانان و شکست دشمنان دانست و تصریح کرد: کشورهای غیر اسلامی همیشه برای تأمین منافع خود تفرقه و اختلاف را رواج می ‌دهند تا مسلمانان نتوانند به امور اساسی بپردازند بنابر این مسلمانان باید آگاه باشند و اجازه دخالت در امور را به بدخواهان ندهند.

وی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را توطئه بزرگ غرب برای تخریب چهره اسلام دانست و گفت: این عمل بی شرمانه علیه رسول گرامی اسلام(ص) در واقع توطئه ‌ای است که دین مبین اسلام و هویت مسلمانان را نشانه گرفته است لذا باید مسلمانان و انسان‌ های آزاده در برابر این توطئه ها هوشیار باشند.

ماموستا جعفری افزود: اقدام شارلی ابدو در حقیقت مکمل اقدامات گروهک تکفیری داعش است چرا که داعش با اقدامات خشونت آمیز خود قصد دارد تا چهره رحمانی اسلام را تخریب کند و غربی ‌ها هم به بهانه آزادی بیان به مقدسات اسلام اهانت می‌ کنند.

وی همراهی و همدردی برخی روزنامه‌ های داخلی با نشریه موهن به ساحت مقدس رسول اکرم‌(ص) را حرکتی مشکوک دانست و گفت: علمای اسلام باید درباره قضایای پیش آمده اخیر روشنگری نمایند و مردم نیز در این خصوص با حساسیت بالایی قدم بردارند.
https://taghribnews.com/vdcauon6a49n0i1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی