تاریخ انتشار۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۹:۴۷
کد مطلب : 255722

تظاهرات پاکستانی‌ها برای ابراز همدردی با مسلمانان ستمدیده جهان

مردم پاکستان برای ابراز همدردی و همبستگی با مسلمانانی که در سراسر جهان متحمل رنج و عذاب هستند، تظاهراتی برپا کردند.
تظاهرات پاکستانی‌ها برای ابراز همدردی با مسلمانان ستمدیده جهان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، مسلمانان پاکستان با برپایی تظاهراتی، بر ضرورت بیداری وجدان جامعه بشری برای پایان دادن به آلام میلیون‌ها مسلمان جهان تاکید کردند.
 
بر اساس این گزارش، روز یکشنبه خیابان‌های شهر کراچی پاکستان شاهد برپایی این تظاهرات بود. شرکت کنندگان در این تظاهرات با مسلمانانی ابراز همدردی و همبستگی کردند که در کشورهای مختلف جهان متحمل رنج و عذاب هستند. آن‌ها شعارهایی در حمایت از مسلمانان میانمار و دیگر مسلمانان رنج کشیده سر ‌دادند و سکوت درباره وضع مسلمانان در مناطق مختلف اسلامی از حلب گرفته تا کشمیر را جنایت توصیف کردند.
 
"حافظ نعیم الرحمان"، از رهبران حزب جماعت اسلامی پاکستان در این تظاهرات، گفت: این تظاهرات برای بیدار کردن وجدان رهبران کشورهای اسلامی و سازمان ملل متحد و بیدار کردن وجدان کل جامعه بشری است. بیش از چهار میلیون نفر در سوریه آواره شده‌اند. آن‌ها برای فرار از میدان های جنگ از خانه و کاشانه خود گریخته‌اند. آن‌ها در حالی بدون سرپناه روزگار خود را سپری می‌کنند که سرمای هوا به ده درجه زیر صفر رسیده است. وضع این آوارگان سوری بسیار تکان‌دهنده است.
جماعت اسلامی پاکستان که این تظاهرات را سازماندهی کرده بود، هدف از این تظاهرات را جلب حمایت برای میلیون‌ها مسلمانی اعلام کرد که در فقر، ترس، خشونت، سرکوب و جنگ روزگار خود را سپری می‌کنند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcaumnuu49nm01.k5k4.html
مرجع : پرس تی وی
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی