تاریخ انتشار۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : 221125

یورش شهرک نشینان افراطی به مسجدالاقصی/ حماس: سیاست رژیم صهیونیستی محکوم به شکست است

گروهی از شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به محوطه مسجدالاقصی یورش بردند.
یورش شهرک نشینان افراطی به مسجدالاقصی/ حماس: سیاست رژیم صهیونیستی محکوم به شکست است

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) ، این یهودیان افراطی صبح امروز از دروازه باب المغاربه وارد محوطه مسجدالاقصی شدند که با مقاومت نمازگزاران فلسطینی و فریادهای الله اکبر و اعتراض آنان ناگزیر شدند این محل را ترک کنند.
 
رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات به سرزمین های اشغالی در چند ماه اخیر تلاش های خود را برای تحریف هویت اسلامی بیت المقدس و یهودی سازی مسجد الاقصی شدت بخشیده است.
 
سرزمین های اشغالی از ابتدای ماه اکتبر (9 مهر) صحنه اعتراض گسترده فلسطینیان به سیاستهای تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی درقبال مسجدالاقصی در بیت المقدس اشغالی و تلاش برای تقسیم زمانی و مکانی آن بوده که این دور تازه قیام فلسطینی ها علیه رژیم صهیونیستی به انتفاضه سوم یا انتفاضه قدس معروف شده است.
 
خبر دیگر اینکه جنبش مقاومت اسلامی "حماس" اعلام کرد که سیاست رژیم صهیونیستی در زمینه تخریب خانه های مجریان عملیات های مقاومتی محکوم به شکست است.
 
باسم الزعاریر از نمایندگان فراکسیون تغییر و اصلاح وابسته به جنبش مقاومت اسلامی حماس در مجلس قانونگذاری فلسطین تاکیدکرد که این سیاست تلاشی مذبوحانه برای بازداشتن جوانان فلسطین از ادامه راه مبارزه و مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست است.
 
وی خاطرنشان کرد که این سیاست سردرگمی و ضعف و شکنندگی سران رژیم صهیونیستی به سبب ادامه عملیات  مقاومت است.
 
این نماینده پارلمان یادآور شد: آنانی که جگرگوشه هایشان را در راه میهن تقدیم می کنند هرگز از تخریب خانه هایشان ناراحت و نگران نمی شوند و این اقدامات ویرانگرانه هرگز بر روحیه و عزم و اراده پولادین این افرادی تاثیر منفی نخواهد گذاشت.
 
 
https://taghribnews.com/vdcau6num49nu61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی