تاریخ انتشار۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : 294198

تاکید خطیب اهل سنت زاهدان بر کمک به زلزله زدگان/ کمک مردم به زلزله‌زدگان جهاد محسوب می‌شود

خطیب اهل سنت زاهدان در مراسم نماز جمعه این هفته اهل‌سنت زاهدان، تاکید کرد: از دولت محترم درخواست رسیدگی مزید به زلزله‌زدگان داریم، اما با توجه به اینکه خسارت جانی و مالی در این زلزله بسیار سنگین است، ما هم باید به‌عنوان یک هم‌وطن به وظیفه اسلامی و انسانی خودمان عمل کنیم.
تاکید خطیب اهل سنت زاهدان بر کمک به زلزله زدگان/ کمک مردم به زلزله‌زدگان جهاد محسوب می‌شود
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، مولوی عبدالحمید در این مراسم «کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان» را مورد تاکید قرار داد و گفت: وظیفه ما آن است که در قبال بلا و مصیبتی که هم‌وطنان ما در غرب کشور و استان کرمانشاه به آن مبتلا شده‌اند بی‌تفاوت نباشیم، بلکه به آنها کمک کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه زلزله در کرمانشاه بسیار گسترده بوده و صدها روستا را نابود کرده است. آمار تلفات جانی بسیار بالاست و شاید به هزاران نفر برسد. بسیاری زخمی هستند و نیاز به خون دارند، بسیاری از خانواده‌ها بی‌جا و مکان هستند و با توجه به شروع فصل سرما نیاز به رسیدگی جدی دارند.
 
عبدالحمید بر لزوم «رسیدگی مزید»‌ دولت نیز تاکید کرد و گفت: از دولت محترم نیز درخواست رسیدگی مزید به زلزله‌زدگان داریم، اما با توجه به اینکه خسارت جانی و مالی در این زلزله بسیار سنگین است، ما هم باید به‌عنوان یک هم‌وطن به وظیفه اسلامی و انسانی خودمان عمل کنیم.
 
وی مردم را به پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی تشویق کرد و گفت: کمک مردم به این زلزله‌زدگان جهاد محسوب می‌شود. کسانی‌که با این مصیب‌زدگان همدردی و مساعدت کنند الله تعالی آفت و بلا را از آنها دفع می‌کند.
 
https://taghribnews.com/vdcaoynua49no61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی