تاریخ انتشار۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۹:۳۰
کد مطلب : 164796

همکاری مجمع جهانی تقریب و دانشگاه آزاد اسلامی در جهت تقویت تقریب مذاهب

راه های همکاری بین مجمع تقریب مذاهب اسلامی با دانشگاه آزاد اسلامی در ملاقات معاون اجتماعی وامور بانوان مجمع تقریب مذاهب اسلامی و معاون امور بین الملل دانشگاه آزاد بررسی شد.
همکاری مجمع جهانی تقریب و دانشگاه آزاد اسلامی در جهت تقویت تقریب مذاهب
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، عبدالله سهرابی معاون اجتماعی وامور بانوان مجمع تقریب مذاهب اسلامی در این ملاقات که کارشناسانی از دو طرف حضور داشتند، ضمن اشاره به ساختار ومأموریت های ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری برای تحقق تقریب مذاهب، لزوم استفاده از توانایی های موجود در جهان اسلام از جمله ظرفیت دانشگاه ها، استادان و محققان را متذکرشد و اعلام کرد در هفته وحدت سالجاری شماری قابل توجه از رؤسای دانشگاه های جهان اسلام در کنفرانس بین المللی وحدت حضور خواهندداشت. 

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که دانشگاه های تهران، علامه طباطبایی، پیام نور، آزاد اسلامی وامام صادق(ع) با مشارکت در این کنفرانس بر غنای محتوایی آن بیفزایند. 

دکتر انگجی معاون امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی هم در این دیدار ضمن اشاره به نقش و جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه های امور علمی و فرهنگی در بخش بین الملل ، اظهار داشت که این دانشگاه در مسیر تقریب مذاهب تلاش ها و سوابق ارزشمندی داشته است و آمادگی دارد برای افزایش این تلاش ها یادداشت تفاهم همکاری با مجمع تقریب مذاهب اسلامی امضا نماید.
https://taghribnews.com/vdcaoyn6i49ni01.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی