تاریخ انتشار۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب : 219993
امام جمعه موقت سنندج:

مشارکت مردمی تضمین کننده اقتدار و عزت ایران اسلامی است/انتخابات 94 پرشورتر از سنوات گذشته برگزار خواهد شد

امام جمعه موقت سنندج گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی مردمی است و مشارکت مردم زمینه ساز عزت و تعالی روزافزون کشور است.
مشارکت مردمی تضمین کننده اقتدار و عزت ایران اسلامی است/انتخابات 94 پرشورتر از سنوات گذشته برگزار خواهد شد
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، ماموستا سیداحسن حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: مردم مسلمان ایران با مشارکت همیشگی خود در عرصه های مختلف انقلاب زمینه تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی را فراهم کرده اند. وی افزود: در سایه رهنمودهای رهبری شاهد ایرانی مقتدر و امن در منطقه هستیم و روز به روز نیز بر اقتدار کشور افزوده می شود.
امام جمعه موقت سنندج اظهار داشت: با گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد تعالی و عزت روزافزون کشور در عرصه های مختلف هستیم و مردم مسلمان ایران با مشارکت گسترده خویش همواره توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.
ماموستا حسینی افزود: در ایام مبارک دهه فجر و جشن های پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر شاهد حضور گسترده مردم خواهیم بود  و مردم ولایت مدار کردستان همگام با دیگر هموطنان در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر حماسه آفرینی می کنند.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد و گفت: مردم با مشارکت گسترده خویش بار دیگر دشمنان را ناامید  خواهند کرد.
امام جمعه موقت سنندج در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته بر انجام فریضه زکات توسط افراد دارای توانایی مالی در جامعه تأکید کرد و گفت: پرداخت زکات سلامت فردی و اجتماعی را محقق خواهد کرد و کاستی ها و دغدغه های افراد نیازمند و مستضعف در جامعه با همت و یاری توانمندان رفع خواهد شد.
 
https://taghribnews.com/vdcaoonue49n6o1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی