تاریخ انتشار۲۳ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 36589
ماموستا حسام الدین مجتهدی:

تبعیت از فرامین رهبری مهمترین ارزش بصیرت بخش است

امام جمعه سنندج با تأکید بر حفظ اتحاد و انسجام اسلامی همه مسلمانان، گفت: تبعیت از فرامین رهبری مهمترین ارزش بصیرت بخش است.
تبعیت از فرامین رهبری مهمترین ارزش بصیرت بخش است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،"ماموستا حسام الدین مجتهدی" در گفت و گو با خبرنگار تقريب در سنندج، اظهار داشت: مردم مسلمان و ولایت‌ مدار کردستان با خلوص و تدین بالای خویش همواره تبعیت از منویات و فرامین رهبری را به عنوان یک وظیفه شرعی و اسلامی برای خود در نظر گرفته اند. 

وی افزود: مردم کردستان در این مسیر همگام با برادران و خواهران دینی خویش در ایران اسلامی با مشارکت حداکثری در صحنه‌‌های مختلف انقلاب اسلامی در راستای تحقق منویات و آرمان‌‌های ایشان و نظام اسلامی گام برداشته‌‌اند و منویات داهیانه مقام معظم رهبری همواره روشنگر راه همه ایرانیان بوده و در برهه‌‌های زمانی مختلف آنان را از فتنه‌ ها و توطئه‌ های دشمنان نجات داده است. 

حاکم شرع کردستان با تقدیر از خدمات بی‌ شائبه حجت‌ الاسلام سید موسی موسوی، نماینده پیشین مقام معظم رهبری در استان، اظهار داشت: حضرت آیت ‌الله خامنه‌ ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی جناب حجت‌ الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی را به سمت نماینده خود در استان کردستان و مسئول مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور منصوب کرده‌ اند و مردم مسلمان کردستان نیز بیعت خویش را با ایشان اعلام داشته و همواره پیرو منویات گهربار رهبر انقلاب خواهند بود. 

مفتی اعظم فقه امام شافعی در ایران تصریح کرد: مقام معظم رهبری در حکم انتصاب نماینده خویش در استان کردستان، ایمان عمیق به اسلام و وفاداری جوانمردانه و فداکارانه به ایران، نظام جمهوری اسلامی و عشق به اهل بیت(ع) را از جمله صفات برجسته‌ مردم کردستان دانسته‌ اند که این مهم مایه فخر و مباهات مردم مسلمان این دیار است و تا آخرین قطرات خون خویش برای حفظ این افتخار والا گام برخواهند داشت.
https://taghribnews.com/vdcaomne.49nia15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی