تاریخ انتشار۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : 156795
نقوی حسینی در گفت و گو با تقریب:

مذاکرات صلح ابزاری برای پیشبرد اهداف تجاوزگرانه رژیم اشغالگر قدس است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: مذاکرات صلح یک فریب و ابزاری برای پیشبرد اهداف تجاوزگرانه رژیم اشغالگر قدس است.
مذاکرات صلح ابزاری برای پیشبرد اهداف تجاوزگرانه رژیم اشغالگر قدس است
"سید حسین نقوی حسینی" سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار تقریب پیرامون اصرار غربی ها برای ادامه مذاکرات به اصطلاح صلح میان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان گفت: غربی ها از موضوع مذاکره به عنوان یک چتر محافظ برای انجام عملیات های خودشان و پیشبرد اهداف تجاوز گرایانه شان در سرزمین فلسطین استفاده می کنند.

وی افزود: غربی ها یک دامی به نام مذاکره گسترانیده اند و بسیاری از گروههای فلسطینی متزلزل را به این وسیله سر جای خودشان نشانده اند تا با این چتر حمایتی مذاکره، اقدامات تجاوزگرایانه خودشان را به پیش ببرند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: در طول همه سال های ادعای مذاکره کدام عملیات نظامی، کدام عملیات تجاوز گری، کدام عملیات حمله به نمازگزاران فلسطینی و کدام عملیات شهرک سازی رژیم صهیونیستی ذره ای متوقف شده است؟ نه تنها این ها متوقف نشده است بلکه شدت هم گرفته است بنابراین مذاکرات صلح یک فریب و ابزاری برای پیشبرد اهداف تجاوزگرانه رژیم اشغالگر قدس است.

وی افزود: در جنگ های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و هشت روزه اسرائیلی ها به خاطر مقاومت مردم و مقاومت حزب الله شکست خوردند و این پیروزی ها نتیجه مذاکرات نبود بنابراین مذاکرات مورد ادعای غرب و رژیم اشغالگر قدس فقط برای ایجاد یک چتر حمایتی از تجاوزات اسرائیل است.

نقوی حسینی با اشاره به اینکه این مذاکرات برای هویت دادن به رژیم صهیونیستی است، اظهار داشت: معلوم است وقتی غربی ها مذاکرات را مطرح می کنند برای این است که رژیم صهیونیستی را به عنوان یک موجودیت رسمی تلقی کنند و وقتی طرف های مقابل هم وارد مذاکره می شوند یعنی اینکه هویت رژیم صهیونیستی را پذیرفته اند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی پیرامون موضع جمهوری اسلامی در این باره گفت: ما به شدت از ابتدا با مذاکرات صلح مخالف بودیم زیرا ما این رژیم را غیر مشروع می دانیم و موجودیت آن را قبول نداریم و این مذاکرات را خیانت به مردم فلسطین تلقی می کنیم.
https://taghribnews.com/vdcaoin6m49nm01.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی