تاریخ انتشار۲۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : 283992
//جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای غدیر در نجف اشرف//(5)

​رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی:جشنواره رسانه ای الغدیر فرصتی برای مقابله با جنگ نرم است

رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی تأکید کرد: جشنواره رسانه ای الغدیر که در نجف اشرف برگزار شده است، بهترین فرصت برای تبادل اطلاعات و تأکید بر ضرورت مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی است.
​رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی:جشنواره رسانه ای الغدیر فرصتی برای مقابله با جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام "علی کریمیان" رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی، در حاشیه برگزاری یازدهمین جشنواره بین المللی غدیر در نجف اشرف، در گفتگو با خبرنگار تقریب تأکید کرد: برپایی چنین نمایشگاه ها و جشنواره هایی فرصت مناسبی برای رسانه های دیداری و نوشتاری جهت تبادل اطلاعات و تجربیات رسانه ای است، به منظور بررسی راه های صحیح مقابله با جنگ نرم دشمنانی که ارزشهای تمدنی و دینی ما را نشانه گرفته اند.
 
حجت الاسلام کریمیان همچنین خاطرنشان کرد: یکی از کارهای ضروری برای مقابله با جنگ نرم، شناساندن ارزش ها و فرهنگ اسلامی و انجام چنین فعالیت هایی است که فرصتی مناسب برای برخی رسانه ها جهت انجام وظایفشان در این زمینه است.
 
رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی تأکید کرد: مشارکت رسانه های مختلف در جشنواره الغدیر با ملاحظات سیاسی و مذهبی مختلف، ثابت کرد که نقشه های فتنه جویانه دشمنان در زمینه ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی شکست خورده است و برپایی چنین جشنواره هایی روحیه برادری و تقریب میان مذاهب اسلامی را مستحکم تر می کند، لذا ما خواستار گسترش چنین فعالیت هایی هستیم.
https://taghribnews.com/vdcaoenuu49nao1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی