تاریخ انتشار۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : 223493

شهادت دو جوان فلسطینی در شمال رام الله/خالد مشعل خواستار همسویی کشورهای عربی با فلسطینیان

صهیونیست ها دو جوان فلسطینی را به ادعای حمله به یک شهرک نشین صهیونیست در رام الله به گلوله بستند.
شهادت دو جوان فلسطینی در شمال رام الله/خالد مشعل خواستار همسویی کشورهای عربی با فلسطینیان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نگهبان شهرک صهیونیست نشین "علیی" در شمال شهر رام الله این دو جوان فلسطینی را  در داخل این شهرک به رگبار بست و هر دو نفر را به شهادت رساند.

منابع صهیونیستی مدعی شدند که این دو جوان به داخل شهرک مذکور نفوذ و بیرون از یکی از خانه ها منتظر یک شهرک نشین بودند و به محض خروج وی را با سلاح سرد از ناحیه سر مورد حمله قرار دادند.

این دو جوان فلسطینی "لبیب خلدون عازم" و "محمد هاشم زغلوان" از ساکنان شهرک قریوت در مجاورت شهر نابلس بودند.

خبر دیگر اینکه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس خواستار همسویی و همکاری کشورهای عربی با ملت فلسطین برای پایان دادن به اشغالگری دشمن صهیونیستی شد.

خالد مشعل در برنامه "در مسیر صلاح الدین" که از شبکه ماهواره ای القدس پخش شد، بر ضرورت پیگرد و محاکمه سران رژیم صهیونیستی به سبب ارتکاب جنایت علیه زنان و کودکان فلسطینی، تحمیل جنگ بر فلسطینیان و ترور رهبران و چهره های برجسته فلسطینی در داخل و خارج تأکید کرد.

مشعل با اشاره به اینکه حماس از هیچ تلاشی برای پایان اشغالگری دشمن صهیونیستی که اساس تمامی مشکلات است، دریغ نمی کند، تصریح کرد که آزاد سازی فلسطین بسیار نزدیک است.

وی بار دیگر تاکید کرد که مذاکره با دشمن صهیونیستی در واقع موجب بهبود وجهه این رژیم و سرپوش گذاشتن بر جنایت های آن خواهد شد؛ دشمن پای میز مذاکره نمی آید مگر اینکه مجبور شود، همانگونه که در سال 2014 مقاومت این رژیم را وادار به مذاکره و امضای توافق آتش بس کرد، پس ارزش مذاکرات به واداشتن این رژیم به عقب نشینی و امتیازگیری از آن است.

خالد مشعل با اشاره به اهمیت پیگرد سران رژیم صهیونیستی در کشورهای مختلف همسو با مبارزه با آنان در داخل فلسطین، خاطر نشان کرد: دشمن صهیونیستی ضربه هایی در این زمینه دریافت کرده است و پیگرد قانونی سران این رژیم در محافل بین المللی و کشورهای اسلامی و عربی به مسأله مهمی تبدیل شده  و موجب معطوف شدن نگاه ها به حقوق ملت فلسطین شده است.

خالد مشعل افزود: دشمن صهیونیستی از طریق کمک های مالی برخی کشورها  فلسطین، قدس و مسجد الاقصی را اشغال کرده است و ملت فلسطین امروز برای دفاع از قدس شریف جانفشانی می کند و هرگز حاضر به ترک سرزمین خود نیست و با جان و دل از آن دفاع می کند، اما با این حال نیازمند حمایت مالی کشورهای اسلامی و عربی است.

مشعل تاکید کرد: استراتژی حماس مبتنی بر پایبندی به سرزمین فلسطین، عدم چشم پوشی از قدس و حق بازگشت آوارگان است و هرگز مقاومت را کنار نمی گذارد و دشمن صهیونیستی را نیز به رسمیت نمی شناسد.
 
https://taghribnews.com/vdcaoenue49nuy1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی