تاریخ انتشار۱۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : 168396
ماموستا محمدی در گفت و گو با تقریب:

علمای اسلام مسئولیت خطیری بر عهده دارند

تنا- اختصاصی
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به اینکه علمای اسلام مسئولیت خطیری بر عهده دارند، اظهار داشت: اگر علمای جهان اسلام همانند علمای ایران اسلامی همفکر و متحد باشند می توانند نقش مهمی ایفا کنند.
علمای اسلام مسئولیت خطیری بر عهده دارند
ماموستا ملا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار تقریب پیرامون نقش علمای اسلام در حمایت از فلسطین گفت: علمای اسلام مسئولیت خطیری بر عهده دارند و آنها تعهد دارند هر آنچه را که آموخته اند به مردم انتقال دهند.

وی اظهار داشت: امروز روشنگری افکار مردم وظیفه علمای اسلام است و علمای اسلام می توانند با روشنگری بسیاری از امور را در دست بگیرند لذا علمای اسلام باید تلاش داشته باشند اولا، با هم همفکر، متحد، همگام و همسو باشند تا بتوانند برنامه مشترک را به پیش ببرند. دوما، با توجه به اینکه دشمنان اسلام تلاش های زیادی برای ضربه زدن به اسلام انجام می دهند لذا وظیفه علمای اسلام این است که در مقابله با اقدامات دشمنان اسلام تلاش کنند و با همفکری بتوانند به شکلی عمل کنند که دشمنان نتوانند به مسلمانان لطمه وارد کنند.

ماموستا محمدی با اشاره به اینکه امروز وضعیت مسلمانان بویژه درفلسطین بسیار خطرناک است، اظهار داشت: ما امروز شاهد هستیم رژیم صهیونیستی با همکاری غرب و هم پیمانانش، مسلمانان را در فلسطین، غزه و سایر نقاط جهان اسلام از بین می برد و این مسئله نشان دهنده عدم اتحاد و همفکری میان مسلمانان است اگر علمای جهان اسلام همانند علمای ایران اسلامی همفکر و متحد و تابع رهبری واحد باشند می توانند نقش مهمی در اتحاد میان مسلمانان ایفا کنند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه اظهار داشت: نکته سوم اینکه، باید علمای اسلام تلاش بیشتری داشته باشند تا با روشنگری، تبلیغ و ارائه ایده ها بتوانند امنیت جهان اسلام را فراهم کنند.

ماموستا محمدی پیرامون تأثیرات برگزاری کنفرانس علمای جهان اسلام در حمایت از فلسطین در تهران گفت: ایران اسلامی همواره در مسائل مهم جهان اسلام پیشگام بوده و من معتقدم اگر علمای بلاد اسلامی با همفکری و با اعتماد به یکدیگر گرد هم بیایند قطعا مؤثر خواهد بود و قطعا این نشست تأثیرات بسیار زیادی در اینده مسئله فلسطین خواهد داشت.
https://taghribnews.com/vdcaoan6i49nie1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی