تاریخ انتشار۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب : 171897

رژیم صهیونیستی از ترس نام قسام قصد تخریب مقبره شهید عزالدین قسام را دارد

به دنبال تصمیم رژیم صهیونیستی برای تخریب قبر عزالدین قسام از چهره های مقاومت فلسطین، نماینده فلسطینیان معترض به این تصمیم اعلام کرد: رژیم صهیونیستی حجم واکنش ها به این اقدام را ارزیابی نکرده است و چنین اقدامی ممکن است روابط یهودیان و فلسطینیان را بدتر از گذشته کند.
رژیم صهیونیستی از ترس نام قسام قصد تخریب مقبره شهید عزالدین قسام را دارد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رژیم صهیونیستی در اقدامی جنایتکارانه قصد فروش زمین مقبره شهید عزالدین قسام در جنوب شهر حیفا به یک شرکت ساخت و ساز را دارد، اقدامی که ممکن است به انتفاضه ای جدید منجر شود.

شیخ عزالدین قسام یکی از بارزترین چهره های مقاومت فلسطین در تمامی دوره هاست. قسام اکنون به اسطوه ای در میان فلسطینیان تبدیل شده به ویژه اینکه وی اولین کسی بود که انقلاب و خیزشی منظم را علیه استعمار انگلیس و شهرک نشینان صهیونیست در ده های سوم قرن گذشته پایه گذاری کرد.

جنبش حماس به سبب قهرمانی های این شهید بزرگوار در زمینه دفاع از ملت فلسطین شاخه نظامی خود را گردان های شهید عزالدین قسام نامگذاری کرده است.

شرکت مذکور اشاره کرد که بر اساس قرارداد فروش بین این شرکت و رژیم صهیونیستی قرار است منطقه ای که مقبره شیخ قسام واقع شده به دقت بررسی شود و تمامی قبور موجود در این منطقه به مکانی دیگر منتقل شوند.

"مصطفی برا" وکیل فلسطینی که نماینده فلسطینیان معترض به این تصمیم رژیم صهیونیستی است، این رژیم را از دست زدن به چنین اقدام خطرناکی برحذر داشت و گفت: چنین اقدامی با واکنش تند فلسطینیان همراه خواهد بود که تخریب مقبره شیخ قسام را تعرض به مقدسات خود و جریحه دار کردن احساسات میلیون ها مسلمان در سراسر جهان می دانند.

رادیو عبری زبان به نقل از مصطفی برا  اظهار داشت: رژیم صهیونیستی حجم واکنش ها به این اقدام را ارزیابی نکرده است و چنین اقدامی ممکن است روابط یهودیان و فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی ۴۸ را بدتر از گذشته کند و نتانیاهو باید اقدام خود را به درستی بررسی کند.

این در حالی است که صهیونیست ها بارها به مقبره شهید قسام حمله ور شده و ضمن شکستن بخش هایی از سنگ های آن شعارهایی علیه مسلمانان و عرب ها بر روی آن نوشته اند.

احزاب دینی یهودی سال گذشته مانع از توسعه بیمارستان برزلای در عسقلان شدند به گمان اینکه زمینی که قرار بود بیمارستان در آن توسعه داده شود مکان دفن یکی از خاخام های یهودی در سال های گذشته بوده است.
https://taghribnews.com/vdcao6n6049n0a1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی