تاریخ انتشار۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : 277098

برگزاری نماز جمعه در مسجد الاقصی در میان تدابیر شدید امنیتی/حمله اشغالگران صهیونیست به تظاهرات فلسطینیان در بیت لحم

هزاران فلسطینی امروز نماز جمعه را در میان تدابیر شدید امنیتی رژیم صهیونیستی در مسجد مبارک الاقصی اقامه کردند.
برگزاری نماز جمعه در مسجد الاقصی در میان تدابیر شدید امنیتی/حمله اشغالگران صهیونیست به تظاهرات فلسطینیان در بیت لحم
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، اشغالگران صهیونیست از صبح امروز تدابیر امنیتی شدیدی در ورودی ها و اطراف مسجد الاقصی به اجرا گذاشته و به مردان فلسطینی زیر 50 سال اجازه ورود به این مسجد را ندادند و آنان مجبور شدند در خیابان های مجاور مسجد الاقصی نماز را اقامه کنند.

نیروهای ارتش اسرائیل در چارچوب این تدابیر امنیتی فقط 3 دروازه مسجد الاقصی (باب الاسباط، باب المجلس و باب السلسله) را باز کردند.

به خاطر تشدید تدابیر امنیتی اسرائیل در مسجد الاقصی اوضاع این مکان مقدس ملتهب است و هر از گاهی صدای تیراندازی نظامیان اسرائیلی به سوی فلسطینیان به گوش می رسد.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که درگیری ها میان فلسطینیان و نظامیان اسرائیلی در بخش های مختلف شهر قدس؛ به ویژه بخش قدیمی این شهر همچنان ادامه دارد؛ ارتش اسرائیل امروز در یک تجاوز دیگر بیش از 25 فلسطینی را از مسجد الاقصی تبعید کرد.

خبر دیگر اینکه، فلسطینیان ساکن بیت لحم امروز جمعه در چارچوب فعالیت های "جمعه خشم" و به نشانه حمایت از مسجد مبارک الاقصی دست به تظاهرات گسترده زدند.

نظامیان اسرائیلی با حمله به فلسطینیان تظاهرات کننده در نزدیکی قبه الراحیل در شهر بیت لحم با آنان درگیر شدند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس، روز پنجشنبه طی فراخوانی همه فلسطینیان کرانه باختری و نوار غزه را به حضور و نقش آفرینی در برنامه ها و فعالیت های جمعه خشم دعوت کرد.
 
 
https://taghribnews.com/vdcao0nua49n0w1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی