تاریخ انتشار۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : 262553
فرمانده عراقی:

یک سوم از غرب موصل آزاد شده است

نیروهای امنیتی عراق از زمان شروع عملیات در بخش غربی شهر موصل، پایتخت خودخوانده داعش، بیش از یک سوم مناطق تحت تصرف این گروه تروریستی را آزاد کرده‌اند.
یک سوم از غرب موصل آزاد شده است
خبرگزاری تقریب(تنا)، سرلشکر "معن السعدی" فرمانده نیروهای مبارزه با تروریسم، یکشنبه گفت: حدود یک سوم از بخش غربی موصل تحت کنترل نیروهای ماست؛ وی افزود: در عملیات اخیر دو داعشی که مسؤول جنایت در زندان بادوش بودند، دستگیر شده‌اند.

در همین حال، سپهبد "عبدالامیر رشید یارالله" فرمانده عملیات قادمون، اعلام کرد که نیروهای عراقی روستای خواجه خلیل را در شرق منطقه بادوش آزاد کرده و پرچم عراق را بر فراز ساختمان‌های آن برافراشتند.

بنا بر گزارش‌ها، نیروهای مبارزه با تروریسم عراق به مواضع تروریست‌های داعش در محله‌های موصل جدید و الاغوات در غرب موصل حمله کردند.

سایت اعلام حربی نیز گزارش داد که سه خودروی بمب‌گذاری‌‍ شده و یک کارگاه ساخت تله‌های انفجاری داعش، در محله الاصلاح الزراعی در حملات هوایی در منطقه بادوش از بین رفته اند.

عملیات آزادسازی شهر موصل از 26 مهر 1395 و با مشارکت ده‌ها هزار نفر از نیروهای ارتش و پلیس عراق و با همراهی نیروهای داوطلب مردمی و پیشمرگه کُرد آغاز شد.


 
 
https://taghribnews.com/vdcamunue49nim1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی