تاریخ انتشار۱۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : 282858
شیخ نعیم قاسم:

اگر مقابله محور مقاومت با داعش نبود، این جریان تکفیری در سراسر جهان اسلام گسترش می یافت

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد که اگر مقابله محور مقاومت با داعش نبود، این جریان تکفیری در سراسر جهان اسلام گسترش می یافت و همه جنبش های اسلامی نابود می شدند، چرا که داعش هیچ گروه دیگری را نپذیرفته و اگر وارد منطقه ای شود مطمئنا معارضان را به قتل می رساند.
اگر مقابله محور مقاومت با داعش نبود، این جریان تکفیری در سراسر جهان اسلام گسترش می یافت
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "شیخ نعیم قاسم" معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسمی که روز گذشته از سوی جمعیت امام مهدی(ع) برگزار شد، گفت: تربیت عاشورایی، راه و روند جهاد را به سوی مبارزه با اشغالگری و طاغوت سوق داد و ما به عنوان مقاومت موفق شدیم جنوب و شرق کشور را از لوث اشغالگران صهیونیستی و تکفیری نجات دهیم.

وی افزود: این مدرسه به همه آزادگان جهان شیوه جهاد واقعی را نشان داد، نه جهادی که قاتلان جنایتکار مدعی آن هستند اما کاملا با آموزه های الهی مغایرت دارد.

این روحانی لبنانی از رژیم صهیونیستی به عنوان جزئی جداناپذیر از تهدید علیه لبنان یاد کرد و اظهار داشت: اگر سخنان مقامات صهیونیستی را بررسی کنیم، به این نتیجه می رسیم که آنان هر روز به حمله و تخریب و اشغال لبنان تهدید می کنند.

شیخ نعیم قاسم خطاب به مقامات صهیونیستی تصریح کرد: این تهدیدها چه به شیوه انجام مانور و چه از راه سخنرانی و تهدید هیچ فایده ای ندارد و بارها گفته ایم که مقاومت قبل و بعد از مانور در آمادگی کاملی به سر می برد و شما کاملا به این واقعیت آگاه هستید؛ معادله بازدارندگی نیز 11 سال پیش به فضل آمادگی و جانفشانی نیروهای مقاومت محقق شد و خسارت های فراوانی بر دشمن وارد کرد.

وی ادامه داد: اگر مقابله محور مقاومت با داعش نبود، این جریان تکفیری در سراسر جهان اسلام گسترش می یافت و همه جنبش های اسلامی نابود می شدند، چرا که داعش هیچ گروه دیگری را نپذیرفته و اگر وارد منطقه ای شود مطمئنا معارضان را به قتل می رساند.

معاون دبیرکل حزب الله با اشاره به اینکه مقابله محور مقاومت با تکفیری ها سبب ناکامی این پروژه شد، گفت: محور مقاومت به آمریکا و اسرائیل و حامیان آنها ثابت کرد که اعتماد به تکفیری ها برای تغییر معادله منطقه به موفقیت نمی رسد و ما توانستیم امارت تکفیری را در عراق و لبنان سرنگون کنیم و ان شاء الله در سوریه نیز با ناکامی مواجه خواهد شد.

وی سهم عربستان در منطقه را فقط شکست توصیف کرد و افزود: چنین کشوری شایستگی ارائه توصیه و نصیحت به لبنان و سایر کشورها را ندارد، لبنان پس از دومین آزادی از قدرت بیشتری برخوردار شده و دیگر امکان تحقق پروژه آمریکایی ـ صهیونیستی در این کشور وجود ندارد.
 
 
https://taghribnews.com/vdcamunua49naa1.k5k4.html
مرجع : رسا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی