تاریخ انتشار۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۷:۱۹
کد مطلب : 189654
علامه نابلسی در دیدار آیت الله اراکی:

ایران قدرتی بزرگ در سطح بین المللی است

علامه شیخ عفیف نابلسی در دیدار با آیت الله اراکی، از نقش دبیر کل مجمع تقریب بین مذاهب در تحکیم فرهنگ تقریب و وحدت اسلامی قدردانی کرد.
ایران قدرتی بزرگ در سطح بین المللی است
به گزارش خبرگزاری تقریب، علامه "شیخ  عفیف نابلسی" در دفتر خود در جنوب لبنان با آیت الله اراکی دبیر کل مجمع تقریب دیدار و از تلاشهای وی در راستای اقدامات وحدت گرا در میان امت اسلامی،تقدیر و تشکر کرد.

شیخ نابلسی در این دیدار تصریح کرد: ما از زمانی که رهبر انقلاب اسلامی را شناختیم با او و با کلیه تولیدات فکری این انقلاب و افکار امام راحل(ره) بیعت کردیم و از آن زمان در حال مقابله با شیاطین هستیم.

وی افرود: ما به دنبال منفعت های فرهنگی و معنوی و روحی هستیم و اینک در شرایط  دشواری به سر می بریم اما عین حال ما آمادگی پیروزی را داریم.

شیخ نابلسی خاطر نشان ساخت: قدرت ما با میزان سیاسی و اسلامی سنجیده می شود و ما قدرت کوچکی نیستیم؛ جمهوری اسلامی ایران در برابر چشم تمام دنیا به عنوان قدرتی بزرگ شناخته شده است  و طبیعتا ما نیز داری قدرت جهانی هستیم و به اذن خداوند در جنگ با شیاطین نیز پیروز می شویم؛ ما نباید شکست بخوریم و با دارا بودن قدرتی رئوف، باید بر عزم و اراده ما افزوده شود؛ ما شکوه جمهوری اسلامی ایران را دیده ایم و تمامی این کشورهای کوچک مورد حمایت این کشور قرار می گیرند.

وی در مورد نقش علمای بزرگ گفت: گیاهان به فضل علما  رشد می کنند؛ با موضع حمایتی ایران و حزب الله، خداوند به مقاومت و اتحاد پاسخ پیروزی می دهد و این راه رسول خدا(ص)  و امیر المؤمنین است و ما مطمئن هستیم که این حرکت متوقف نمی شود و انشاء الله پرچم صاحب آن به اهتزاز درخواهد آمد.
https://taghribnews.com/vdcamon6y49nai1.k5k4.html
مرجع : تنا-بیروت
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی