تاریخ انتشار۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : 215852
وزیر خارجه لبنان:

منشاء گروه های تروریستی فعال در لبنان خارج از کشور است

وزیرامورخارجه لبنان: منشاء گروه های تروریستی فعال در لبنان در خارج از این کشور است و ما در برابر هرکس که مردم لبنان و نیروهای مقاومت را تروریست بخواند، می ایستیم.
منشاء گروه های تروریستی فعال در لبنان خارج از کشور است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، جبران باسیل افزود: ما احزابی داریم که در دولت و به عنوان نمایندگان ملت درمجلس حضور دارند و برای دفاع از خاک لبنان و آزادسازی بخشهای اشغال شده آن مقاومت کرده و توانسته اند با دشمن اسرائیلی که از هر فرصتی برای تجاوز به خاک لبنان و کشتار ملت استفاده می کند، توازن قوا ایجاد کنند.
 
وزیر خارجه لبنان با بیان اینکه اسرائیل هیچگاه خیر لبنان را نمی خواهد،افزود: «سمیر القنطار» یکی از بهترین جوانان لبنانی را به شهادت رساند و در آینده هم ممکن است دست به جنایات مشابه بزند و اگر لبنانی هایی که به شهادت رسیده اند، نبودند هرگز نمی توانستیم با این رژیم توازن قوا ایجاد کنیم.
 
جبران باسیل با بیان این که « این جوانان و نیروهای مقاومی که شهید می شوند، تروریست نیستند»، افزود: همواره تاکید داریم باید بین جوانانی که برای دفاع از کشورشان مقاومت می کنند و شهید می شوند با تکفیری هایی که مردم را تکفیر می کنند و تنها برای داشتن آرای مخالف می کشند، تفاوت قائل شد.
 
 
https://taghribnews.com/vdcammnuu49n6a1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی