تاریخ انتشار۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : 175253

نقض مداوم حقوق مسلمانان در کشورهای غربی

تنا-لندن
آمریکا، انگلیس، کانادا، فرانسه و هلند، به طور مداوم حقوق اقلیت های دینی، از جمله مسلمانان را نقض می کنند.
نقض مداوم حقوق مسلمانان در کشورهای غربی
به گزارش خبرنگار تقریب (تنا)از لندن، کمیسیون حقوق بشر اسلامی این هفته با انتشار نامه ای خطاب به شورای امور اقلیت ها در سازمان ملل (UN Forum on Minority Issues ) نسبت به آنچه آنرا تبعیض نژادی علیه مسلمانان در غرب خوانده است به شدت اعتراض کرد. در این نامه آمده است در پرتو فعالیت سیاست مداران ورسانه های نژادپرست در کشورهای غربی، نفرت دینی از مسلمانان در این کشورها گسترش یافته است و اکنون مسلمانان در کشورهای آمریکا، انگلیس، کانادا، فرانسه و هلند، غیر خودی محسوب می شوند.
کمسیون حقوق بشر اسلامی لندن در گزارش خود نوشته است ،70% از مسلمانان کانادا طی یک نظرسنجی در سال جاری از سیاست هایی که آنان را در محیط آموزش ، کار و اجتماع آزار می دهد شکایت کرده اند.
در آمریکا نیز بخش اعظم جمعیت مسلمانان ،از نفرت دینی ،سیاسی واجتماعی رنج می برند.این کمسیون در نامه خود همچنین اظهار می دارد ،تبعیض علیه مسلمانان در انگلیس به امری عادی مبدل شده و دولت این کشور قوانین ضد تروریسم را علیه حدود 3 میلیون نفر از مسلمانان در این کشور اعمال می کند .
با توجه به مشابه بودن شرایط در دیگر کشورهای اروپایی ، کمسیون حقوق بشر اسلامی لندن از شورای اقلیت ها در سازمان ملل خواسته است که به نگرانی اقلیت ها  در کشور های غربی بیشتر توجه کند.
https://taghribnews.com/vdcammn6e49n0u1.k5k4.html
مرجع : خبرنگار تنا- لندن،کمسیون حقوق بشر اسلامی
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی