تاریخ انتشار۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 156650

پیروزی کامل ارتش سوریه بر تروریست ها نزدیک است

شیخ بدرالدین حسون تأکید کرد: مردم سوریه از ارتش این کشور در رویارویی با دشمنان و تا رسیدن به پیروزی کامل حمایت می کنند.
پیروزی کامل ارتش سوریه بر تروریست ها نزدیک است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، دکتر "احمد بدر الدین حسون" مفتی اعظم سوریه در کلسیای "سیده عذراء" متعلق به ارامنه ارتدوکس و دیدار با برخی از خانواده های مهاجر که از شهر "کسب" سوریه به لاذقیه مهاجرت کرده بودند، گفت: مردم سوریه اجازه نخواهند داد به وطنشان که در معرض کینه و تکفیر قرار گرفته است، هتک حرمت شود و تمدن و اصالت سوریه بر حملات تکفیری پیروز خواهد شد.

وی در ادامه افزود: مردم ارامنه که همواره مواضع ملی و مبارزه طلبانه خود را مخصوصا در حمایت از مردم فلسطین حفظ کرده اند، سوریه را دوست دارند؛ زیرا سوریه کشوری است که طوایف و مذاهب مختلف مردمی در آن گرد هم آمده اند.

حسون در ادامه پیروزیهای مداوم ارتش سوریه عیله تروریستهای تکفیری را تبریک و خاطر نشان ساخت: پیروزی واقعی نزدیک است و به یمن فداکاریها و شجاعت ارتش و نیروهای مسلح، تروریستها به زودی شکست می خورند و مهاجرین با امنیت کامل به شهرهای خود باز می گردند.

وی با تسلیت به مناسبت شهادت خبرنگاران شبکه المنار گفت: خون افراد رسانه، خون حاملان رسالت راستین است، روزنامه نگار همچون پیامبر است، بنابراین اگر راستگو باشد رسالت انبیا را انجام می دهد و اگر دروغگو باشد رسالت شیطان را به انجام می رساند.

شیخ حسون تصریح کرد: سوریه سرزمین برادران مؤمن مسلمان و مسیحی و سرزمین دوستی و بخشش و کمال است و مردم سوریه از ارتش این کشور در رویارویی با دشمنان تا رسیدن به پیروزی کامل  و درخشان حمایت می کنند.

وی در پایان خدمت به مهاجرین را عبادت خدا و یک عمل ملی برشمرد و گفت: خدمت به مهاجرین موجب افزایش عزت و کرامت ملی ما می شود.
https://taghribnews.com/vdcamin6w49nmi1.k5k4.html
مرجع : سانا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی