تاریخ انتشار۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : 203350

محاکمه فعال ایتالیایی در دادگاه رژیم صهیونیستی

ویتوریوفرا فعال ایتالیایی بازداشت شده در شهر نبی صالح در کرانه باختری به پرتاب سنگ و حمله به نظامیان صهیونیستی متهم شده است. وی تصویربردار جدال خانوده کودک فلسطینی با نظامی صهیونیستی بود.
محاکمه فعال ایتالیایی در دادگاه رژیم صهیونیستی
به نقل از خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا)، «ویتوریو فرا» فعال ایتالیایی جنبش بین المللی همبستگی با ملت فلسطین (Ism)، که جمعه در شهرک نبی صالح بازداشت شد امروز در دادگاه رژیم صهیونیستی محاکمه می شود.

او که سه روز قبل همراه یک گروه صلح طلب بین المللی به نبی صالح رفته و مشغول تصویربرداری از حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک پسربچه فلسطینی بود، بازداشت شد.
کنسولگری ایتالیا در بیت المقدس اشغالی نیز این خبر را تایید کرده است.

براساس اعلام جنبش بین المللی حامی فلسطین، این فعال ایتالیایی بدست نظامیان اسراییلی با خشونت به زمین انداخته و بازداشت شد. ارتش رژیم صهیونیستی وی را به پرتاب سنگ و حمله به نظامیانش متهم کرده است، اتهامی که به گفته این جنبش، بی اساس و بدون هیچ مدرکی است.

تصاویر مربوط به نظامی صهیونیستی که با اعمال خشونت درحال بازداشت یک کودک 12ساله فلسطینی است و یکی از دستانش شکسته، در اینترنت دست به دست شد.
این نوجوان فلسطینی درحالی از مادر، خواهر و سایر تظاهرکنندگان درخواست کمک می کرد که نظامی صهیونیست بدون اعتنا به اعتراض تصویربردار این صحنه و تظاهرکنندگان، با خشونت بر لزوم بازداشت وی پافشاری می کند تا اینکه مداخله زنان فلسطینی به نجات پسربچه منجر شد.
 
https://taghribnews.com/vdcamenuw49nwe1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی