تاریخ انتشار۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب : 294062
گزارش میدانی خبرنگار تقریب از مناطق زلزله زده کرمانشاه؛

امام جمعه ای که با پوشیدن لباس هلال احمر به امداد زلزله زدگان می شتابد/دشت ذهاب نیازمند مدیریت منسجم امداد و نجات است

امام جمعه و جماعت روستای آسیب دیده کوییک از روستاهای زلزله زده دشت ذهاب با پوشیدن لباس امداد و نجات هلال احمر به مدیریت کمک های مردمی در روستاهای منطقه دشت ذهاب پرداخته است و جایگاه ویژه روحانیون به عنوان معتمدین محلی بیش از پیش برای همگان نمایان شده است.
امام جمعه ای که با پوشیدن لباس هلال احمر به امداد زلزله زدگان می شتابد/دشت ذهاب نیازمند مدیریت منسجم امداد و نجات است
به گزارش خبرنگار  خبرگزاری تقریب از کرمانشاه، وقتی از شهر سرپل ذهاب به سمت روستاهای دشت ذهاب حرکت می کنیم ویرانی های زلزله مهیب غرب کشور را به عینه لمس می کنیم و ویرانی های این مناطق و آسیب ها آنقدر زیاد است که قلم از وصف آن ناتوان است.

در کنار این آسیب ها شاهد ایثار بزرگ مردان و شیرزنانی هستیم که با وجود آسیب های جانی و مالی که بر خود و خانواده هایشان وارد شده است درد خویش را کنار گذاشته و به یاری هم نوعانشان شتافته اند.

ماموستا عظیم آزادی امام جمعه و جماعت روستای کوئیک از جمله این بزرگ مردانی است که با وجود از دست دادن ۲۷نفر از اعضای خانواده خویش کمر همت بر بسته و با پوشیدن لباس امداد و نجات هلال احمر به مدیریت کمک رسانی و هدایت نیروهای مردمی در این زمینه پرداخته است.

ماموستا آزادی در گفت و گو با خبرنگار تقریب گفت: با بسیج نیروهای مردمی در هر روستا در منطقه دشت ذهاب دو نفر را برای تشکیل حلقه اطلاع رسانی تشکیل داده اند و در هر روستا نیز ۱۰ نفر نیروی امداد مردمی در نظر گرفته شده است.

وی  خواستار توجه مردم و خیرین در خصوص انسجام کمک ها برای اسکان موقت و دائمی آسیب دیدگان شد.
https://taghribnews.com/vdcaiynuu49now1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی