تاریخ انتشار۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۳:۴۵
کد مطلب : 270969
آیت الله اراکی در مراسم ولادت امام حسن مجتبی (ع) در اراک:

توجه به تعالیم آسمانی دین اسلام راهگشای بسیاری از تنگناهاست

دبیرکل مجمع جهانی تقریب با بیان اینکه توجه به اسلام و تعالیم آسمانی این دین معنوی راهگشای بسیاری از تنگناهاست، اظهار داشت: نسل جوان باید به طور ویژه با این آرمان ها از سنین کودکی آشنا شود.
توجه به تعالیم آسمانی دین اسلام راهگشای بسیاری از تنگناهاست
به گزارش خبرگزاری تقریب، آیت الله "محسن اراکی" دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی شامگاه جمعه در مراسم ولادت امام حسن مجتبی (ع) که در حسینیه حضرت علی اصغر(ع) اراک برگزار شد طی سخنانی با اشاره به محبت به محمد و آل محمد، اظهار داشت: فرهنگ ما محمدی است و اساس این فرهنگ نیز محبت به رسول الله(ص) و اهل بیت(ع) است.
 
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تأکید کرد: محبت به رسول الله(ص) و اهل بیت رسول الله، ابزار پیروی ما از آنهاست.
 
وی در ادامه اظهار داشت: شیعیان به خصوص نسل جوان جوان باید خطبه های مسجد و خانه حضرت زهرا (س) را بخوانند تا با زندگی ائمه اطهار و حضرت علی (ع) آشنا شوند.
 
آیت الله اراکی گفت: حضرت زهرا (س) در این خطبه ها از حضرت علی (ع) تعریف می کنند که اگر آن حضرت به حکومت باز می گشت می دیدید که چگونه عدل و عدالت در جامعه گسترش پیدا می کرد.
 
وی اظهار داشت: توجه به اسلام و تعالیم آسمانی این دین معنوی راهگشای بسیاری از تنگناهاست که نسل جوان باید به طور ویژه با این آرمان ها از سنین کودکی آشنا شوند.
 
دبیرکل مجمع جهانی تقریب با بیان اینکه، قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه باید در صدر برنامه های آموزشی جوانان کشور قرار گیرد، اظهار داشت: جوانان کشور با آشنایی با این سه اصل مهم اسلام در برابر توطئه ها دشمنان و معضلات جامعه بیمه می شوند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcaiwnuo49n0o1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی