تاریخ انتشار۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : 210361

مسئول زندان های داعش به هلاکت رسید

ارتش عراق با کمک نیروی هوایی، مقر زندان وابسته به گروه تروریستی داعش را در استان نینوا بمباران کرد و شماری از سران این گروه را به هلاکت رساند.
مسئول زندان های داعش به هلاکت رسید
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه، "ابو البراء چچنی"، مسئول زندان‌های داعش و یکی دیگر از مسئولان رسانه‌ای داعش در استان نینوا به همراه شماری دیگر از عناصر این گروه تروریستی در حمله ارتش عراق به زندان داعش کشته شدند.
 
یک منبع محلی در استان صلاح الدین عراق نیز از کشف جسد یکی از فرماندهان زن گروه تروریستی داعش معروف به "ام زکی" خبرداد و گفت جسد این زن درحالی که سر از بدنش جدا شده بودند در خانه ای متروکه پیدا شد.
 
سایت خبری الفرات نیوز نیز از هلاکت شماری دیگر از تروریستهای داعش در شهر الرمادی و سامرا خبر داد و افزود: ابو مصعب، از سران دیگر داعش به همراه شماری از تروریستهای این گروه نیز در حمله ارتش عراق به مخفیگاه آن‌ها در شمال شهر الرمادی به هلاکت رسیدند.
 
همچنین علی ابراهیم دبعون، فرمانده یگان عملیات الجزیره در غرب الرمادی اعلام کرد، هشت خانه مملو از مواد منفجره تفکیک شده و 21 تله انفجاری در منطقه البغدادی نیز کشف و تله های انفجاری خنثی شد.
 
در شهر سامرا نیز ارتش عراق با منهدم کردن مواضع تروریست‌ها، تعدادی از تکفیریها را کشت و مقادیری از تجهیزات نظامی آنان را به غنیمت گرفت.
 
نیروهای بسیج مردمی و امنیتی عراق مناطق غرب سامرا را از اشغال داعش آزاد کرده‌اند.
https://taghribnews.com/vdcaiwnu649n6e1.k5k4.html
مرجع : پرس تی وی
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی