>> رژیم صهیونیستی سامانه «عصای سحرآمیز» را عملیاتی کرد تیراندازی قایق های جنگی صهیونیستی به سمت ماهیگیران فلسطینی | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : 259160

رژیم صهیونیستی سامانه «عصای سحرآمیز» را عملیاتی کرد/ تیراندازی قایق های جنگی صهیونیستی به سمت ماهیگیران فلسطینی

رژیم صهیونیستی یک سامانه دفاع موشکی جدید به اسم «عصای سحرآمیز» را عملیاتی کرد.
رژیم صهیونیستی سامانه «عصای سحرآمیز» را عملیاتی کرد/ تیراندازی قایق های جنگی صهیونیستی به سمت ماهیگیران فلسطینی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، ارتش رژیم صهیونیستی یک سامانه دفاع موشکی جدید را عملیاتی کرده است؛ فلسطین الیوم، امروز در مطلبی به نقل از سایت عبری زبان والا نوشت که این سامانه دفاع موشکی جدید به اسم «عصای سحرآمیز» شناخته می‌شود.

سامانه دفاع موشکی جدید رژیم صهیونیستی یک سامانه پیشرفته دفاعی است که برای مقابله با موشک‌های با برد 70 تا 250 کیلومتر کارایی دارد؛ این سامانه در سال 2015 آزمایش شده بود.

خبر دیگر اینکه، قایق های جنگی رژیم صهیونیستی، شب گذشته بار دیگر آتش بس در غزه را نقض کرده و ماهیگیران فلسطینی و قایق های آنان  را در آب های غزه و رفح هدف تیراندازی قرار دادند؛ اما در این تیراندازی آسیبی به کسی وارد نشده است.
 
 رژیم صهیونیستی از زمان توقف جنگ در غزه بارها اقدام به نقض آتش بس در این منطقه کرده و ماهیگیران فلسطینی را مورد حمله قرار می دهد و مانع از هرگونه فعالیت و ماهیگیری آنان که یکی از منابع کسب رزق و روزی آنان است، می شود؛ بعضا در این تیراندازی ها ماهیگیران فلسطینی هدف قرار گرفته و زخمی می شوند و یا خسارت های سنگینی به قایق های آنان وارد می شود.
 
 
https://taghribnews.com/vdcaionuw49nm61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی