تاریخ انتشار۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : 229866

شهادت بیست و یک زائر شیعه در بغداد

داعش در بیانیه ای مسئولیت انفجار امروز در شرق بغداد پایتخت عراق را برعهده گرفت.
شهادت بیست و یک زائر شیعه در بغداد
به گزارش شبکه المیادین گروه تکفیری-صهیونیستی داعش در بیانیه ای که در یک پایگاه اینترنتی وابسته به خود منتشر کرد، مسئولیت انفجار روز شنبه در شرق بغداد پایتخت عراق را برعهده گرفت.
 
شمار شهدای انفجار امروز در منطقه النهروان بغداد به بیست و یک نفر افزایش یافت. 
 
عبدالله بدران خبرنگار این شبکه در گزارش مستقیم از بغداد درباره انفجاری که امروز در منطقه النهروان بغداد، گفت در این انفجار تاکنون بیست و یک نفر شهید و بیش از چهل و دو نفر زخمی شده اند و احتمال افزایش آمار شهدا وجود دارد زیرا در این انفجار بازار خرید و فروش دام در منطقه النهروان در جنوب بغداد پایتخت عراق هدف قرارگرفت.

در این حمله از خودروی بمب گذاری شده استفاده شد. فرماندهی عملیات بغداد برای تامین امنیت زائرانی که به شهر کاظمین در شمال بغداد می روند طرح امنیتی تدارک دیده است.

پس از وقوع انفجار امروز تدابیر امنیتی اتخاذ شد و نیروهای امنیتی محل انفجار را احاطه کردند. علاوه بر این تدابیر احتیاطی در ورودی های بغداد به اجرا گذاشته شد چرا که گمان می رود در منطقه صدر الیوسفیه گروههای مسلح وابسته به داعش حضور دارند. 
 
خبرنگار افزود اوضاع امنیتی ویژه ای در بغداد حاکم است چرا که قرار است امروز در بغداد تظاهرات برگزار شود. تظاهرکنندگان به سمت منطقه الخضرا حرکت می کنند. علاوه بر این زائران برای زیارت به شهر کاظمین در شمال بغداد
می روند. به همین علت فرماندهی عملیات بغداد تدابیر امنیتی اتخاذ کرده است.
 
https://taghribnews.com/vdcaionui49nua1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی