تاریخ انتشار۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : 299661
​عضو جبهه العمل الاسلامی لبنان:

شیعه و اهل سنت دوبال محور مقاومت هستند

عضو ارشد جبهه العمل الاسلامی لبنان با بیان لزوم وحدت میان شیعه و سنی، تشکیل محور مقاومت را مرهون وحدت این دو بال امت اسلامی دانست.
شیعه و اهل سنت دوبال محور مقاومت هستند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ زهیر الجعید، هماهنگ کننده جبهه العمل الاسلامی لبنان دیروز در نشست «همبستگی با قدس» در مقر جریان الفجر واقع در منطقه صیدای لبنان تاکید کرد که این نیروهای نظامی الفجر در دفاع از لبنان و ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی شهدای فراوانی را تقدیم کرده است.
 
شیخ جعید قدس شریف را پایتخت همیشگی فلسطین اشغالی دانسته و افزود: حوادث مختلفی که در طی سال‌های متمادی پس از ترور رفیق الحریری به وقوع پیوست، صحت پناه بردن ما به سلاح مقاومت را اثبات کرد.
 
وی گفت: بسیاری از کسانی که روزی در سنگری دیگر با ما به دشمنی بر می‌خاستند امروز و پس از تصمیم دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا مبنی بر اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل با ما هم کلام شده و مواضعی که بدان ایمان داشتیم را اتخاذ می‌کنند.
 
عضو ارشد جبهه العمل الاسلامی لبنان با بیان آنکه هیچ تمایزی میان شیعه و سنی وجود ندارد، خاطر نشان کرد: پس از مدت‌ها برخی افراد از شیعه و سنی که در جبهه مقابل بودند حقیقت را فهمیده و به سمت محور مقاومت تمایل پیدا کردند.
 
عالم اهل سنت لبنان با اشاره به سخنان موسس جبهه العمل الاسلامی در لزوم وحدت میان شیعه و سنی ادامه داد: محور مقاومت با دو بال شیعه و سنی شکل گرفت و با این دو بال نیز تداوم می‌یابد.
 
شیخ زهیر الجعید اظهار داشت: مقاومت در فلسطین، عراق، سوریه و لبنان در واقعیت و حقیقت یکی است. با کمک‌های جمهوری اسلامی ایران و مجاهدت‌های رزمندگان و خون پاک شهدا، محور شر به رهبری آمریکا، اسرائیل و حامیان تروریسم تکفیری رو به نابودی است.
 
 
https://taghribnews.com/vdcaionu649noi1.k5k4.html
مرجع : رسا نیوز
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی