تاریخ انتشار۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۷
کد مطلب : 169160
علامه نابلسی:

وظیفه ما ارائه اسلام راستین به جامعه است

امام جمعه شهر صیدا تأکید کرد: ما وظیفه داریم اسلام راستین را با تصویری حاکی از ارزشهای فکری و اعتقادی آن به جامعه ارائه دهیم.
وظیفه ما ارائه اسلام راستین به جامعه است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، علامه شیخ "عفیف نابلسی" امام جمعه شهر صیدای لبنان، در دیدار هیئتی از شیوخ مذهب دروزی خاطرنشان کرد: امروزه تکفیر از حالت اندیشه ای که از طریق برخی گمراهان و منحرفان منتقل می شد خارج و تبدیل به پدیده ای شده است که صدها نفر از گروه های مسلح در نقاط مختلف جهان به آن ملحق شده اند.

وی با اشاره به اینکه این گروه های مسلح تکفیری، خون مردم بی گناه را مباح دانسته و به راحتی انسان ها را به قتل می رسانند، افزود: اگر در داخل امت اسلامی یک حرکت اصلاحگر برای بازگرداندن آگاهی مردم به وجود نیاید، این خشونت ها سال های طولانی باقی خواهد ماند.

نابلسی تأکید کرد: وظیفه ما ارائه اسلام راستین با تصویری حاکی از ارزشهای فکری و اعتقادی آن و پذیرش دیگران برای ایجاد یک همزیستی مسالمت آمیز دینی و انسانی در کنار یکدیگر است.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین چالش امروز ما، چگونگی مبارزه با گروه های تروریستی است تا بتوانیم جامعه و وطن خود را از تقسیم و تفرقه و جنگ های بیهوده داخلی حمایت نماییم.
https://taghribnews.com/vdcaion6w49ni61.k5k4.html
مرجع : NNA
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی