تاریخ انتشار۲۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : 205367

تظاهرات حماس در حمایت از مسجد الاقصی

جنبش حماس در همبستگی با مسجدالاقصی و محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در این مکان مقدس، تظاهرات اعتراض آمیز برگزار کرد.
تظاهرات حماس در حمایت از مسجد الاقصی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در سومین روز حمله نظامیان صهیونیستی به مسجدالاقصی جنبش حماس عصر دیروز تظاهرات گسترده ای درمناطق مختلف نوارغزه برگزار کرد.

"خلیل الحیه" از رهبران حماس در این تظاهرات تاکیدکرد: اکنون زمان انتفاضه فلسطین ضد رژیم صهیونیستی در کرانه باختری فرا رسیده و مسجدالاقصی در آینده از وجود رژیم صهیونیستی پاک خواهد شد.
الحیه در ادامه از فلسطینیان سراسر دنیا خواست در تظاهرات اعتراضی علیه جنایات رژیم صهیونیستی درقدس شرکت کنند.

" عطا الله ابو السبح"  از دیگر رهبران حماس نیز در تظاهرات این جنبش گفت: ماموران انتظامات مسجدالاقصی با مقاومت شجاعانه خود درس خوبی به نظامیان صهیونیست دادند.
وی به رژیم اشغالگر قدس هشدارداد: ادامه تلاش برای تقسیم زمانی ومکانی مسجدالاقصی منجر به راه افتادن انتفاضه دیگر خواهد شد و صبر مقاومت فلسطین در مقابل اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به زودی به سر می آید و از هر وسیله ای برای دفاع از مسجد الاقصی استفاده خواهدکرد.

از یکشنبه گذشته نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست با حمله به مسجدالاقصی دهها فلسطینی را زخمی و بخشهایی از مسجد را تخریب کردند.

مقامات رژیم صهیونیستی در نشست اضطراری کابینه امنیتی این رژیم، موضوع تشدید تدابیر برای آرام کردن اوضاع بیت المقدس در آستانه سفر مقامات اردن و انگلیس به سرزمینهای اشغالی را بررسی کردند.

در اردن هم احزاب و گروهها و جریان های مردمی و جوانان این کشور در اعتراض به تعرضات اشغالگران صهیونیست به مسجدالاقصی جمعه این هفته تظاهرات گسترده ای را برگزار می کنند.
https://taghribnews.com/vdcaimnu049nwe1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی