تاریخ انتشار۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 290633

واکنش معاون دبیرکل حزب الله لبنان به جوسازی‌ها علیه این حزب

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در واکنش به جوسازی اخیر برخی رسانه‌ها علیه حزب الله تاکید کرد که ناراحتی این جریان‌ها نشات گرفته از شکست طرح‌های آمریکا و مزدوران منطقه‌ای آن است.
واکنش معاون دبیرکل حزب الله لبنان به جوسازی‌ها علیه این حزب
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان با حضور در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان منطقه حاره حریک گفت: ترامپ حزب الله را به تحریم بیشتر و جنگ تهدید می‌کند و این امر به دلیل پیروزی‌های حزب الله در آزادی مناطق تحت اشغال تروریست ها و ناکام گذاشتن طرح‌های آمریکا است.
 
وی خاطر نشان کرد: حزب الله نقش بسزایی در نابودی گروهک‌های تروریستی مورد حمایت آمریکا و مزدوران منطقه‌ای ایفا کرده است. مثلث ارتش، مردم و مقاومت قدرتی از لبنان را به رخ جهانیان کشیده و به آنها نشان داد که در اداره مسائل داخلی خود به احدی نیازمند نیست.
 
معاون دبیرکل حزب الله با بیان آنکه ملت لبنان توانایی اداره مسائل خود را دارد، ادامه داد: آمریکا از حزب الله ناراحت است زیرا مقاومت به دنبال آزادی و استقلال است، در برابر تکفیر و تروریسم اسرائیلی ایستادگی کرده و توانسته با دفاع از کشور تصویری ملی از خود به نمایش بگذارد.
 
وی تصریح کرد: حزب الله تلاش می‌کند، مجاهدت می‌کند، جانفشانی می‌کند و شهدای بسیاری را در راه دفاع از ارزش‌ها تقدیم می‌کند اما برخی تنها به نطق‌های پوچ و اتهامات واهی تمسک می‌کنند. تا زمانی که اقدامات با شرف و با افتخار مقاومت است، هیچگاه پرچم استوار آن با سخنان باطل و بی اساس از حرکت باز نخواهد ایستاد.
https://taghribnews.com/vdcaewnue49noi1.k5k4.html
مرجع : رسا نیوز
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی