تاریخ انتشار۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : 255335

3000 فقره اسناد املاک علوی به اهل سنت شهرستان آق قلا واگذار شد

به گزارش خبرگزاری تقریب از گلستان، مراسم اهداء 3 هزار فقره اسناد املاک بنیاد مستضعفان «املاک علوی» به اقشار کم در آمد و محروم اهل سنت شهرستان آق قلا با حضور «مهندس سعیدی کیا» رئیس بنیاد مستضعفان کشور، «حسن صادقلو» استاندار استان گلستان، «امانگلدی ضمیر» فرماندارشهرستان آق قلا، ائمه جمعه و جماعات و اقشار مختلف مردم در مصلی شهر آق قلا برگزار شد.
3000 فقره اسناد املاک علوی به اهل سنت شهرستان آق قلا واگذار شد
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در این مراسم، گفت: در اجرای دستور و تاکید رهبر معظم انقلاب تا پایان امسال پنج هزار سند مالکیت به اقشار محروم و کم درآمد جامعه اهداء می شود.«محمد سعیدی کیا» افزود: تاکنون 15 هزار و 200 فقره سند به محرومان کشور اهداء کرده ایم.
به گفته وی؛ سال آینده نیز 10 هزار سند به محرومان گلستان اهداء خواهد شد و امیدواریم یک هزار مورد آن مربوط به زمین های کشاورزی باشد.
مدیرعامل سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان با اعلام اینکه برای نخستین بار اسناد 160 قطعه زمین کشاورزی که در اختیار بنیاد مستضعفان بود به جامعه هدف (کشاورزان محروم) در گلستان واگذار شد، گفت: همچنین تا پایان سال جاری 2 هزار سند مسکونی به محرومان این استان واگذار می شود.
سعیدی کیا، ادامه داد: ارزش تقریبی این زمین ها معادل 180 میلیارد ریال است، تمام این اسناد از طرف بنیاد مستضعفان به صورت کاملا رایگان به مردم شریف این منطقه اهداء شد.
آق قلا نماد وحدت و همدلی و زندگی مسالمت آمیز اقوام است
فرماندار شهرستان آق قلا نیز در این مراسم، گفت: شهرستان آق قلا نماد وحدت و همدلی و زندگی مسالمت آمیز اقوام است.
«امانگلدی ضمیر» افزود: خدمت به مردم محروم این شهرستان توفیق الهی در جهت خدمت هرچه بیشتر به آنها است.
به گفته وی؛ اسناد مالکیت، امنیت روانی افراد را در جامعه افزایش می دهد.
عالی ترین مقام اجرایی دولت در شهرستان آق قلا با تاکید بر اینکه نگاه دولتمردان و بزرگان کشور نسبت به اقوام باعث دلگرمی آنها می شود، گفت: حضور پرشور مردم در مراسمات ملی و مذهبی بیانگر اعلام وفاداری به انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهداء است.
وی، ادامه داد: برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان نشانه همدلی و وحدت و یکپارچگی اقوام گلستانی است.
گفتنی است؛ براساس این اسناد، مساحت زمین های اهدایی بنیاد به مردم این منطقه بیش از 220 هکتار است.
https://taghribnews.com/vdcaemnum49nme1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی