تاریخ انتشار۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 221233

تروریسم و حامیان آن در پی خدشه دارکردن چهره حقیقی اسلام هستند

عضو شورای علمای فلسطین با تأکید بر اهمیت وحدت از دیدگاه خداوند و رسول اکرم(ص)، ازکشورهای اسلامی در منطقه خواست درپی ایجاد اختلاف و تقسیم کشورهای عربی و اسلامی نباشند و دست از اقدامات تفرقه جویانه بردارند.
تروریسم و حامیان آن در پی خدشه دارکردن چهره حقیقی اسلام هستند
"شیخ شرید تهان الشولی" عضو شورای علمای فلسطین و عضو تجمع علمای مسلمان لبنان، در گفتگو با خبرنگار تقریب، گفت: خداوند متعال در آیه :«إن هذه أمتكم أمة واحدة وأنا ربكم فاعبدون» و پیامبر اکرم (ص) در حدیث «مثل المسلمین فی توادهم و تراحمهم کمثل الجسدالواحد اذا اشتکی منه عضو تداعی له سائر الجسد بالحمی و السهر»  ما را به دعوت فرا خوانده اند.

وی با اشاره به نامگذاری هفته وحدت از طرف امام خمینی(ره) گفت: امام فاصله بین تاریخ ولادت نبی اکرم(ص) به روایت اهل سنت و اهل تشیع را به نام هفته وحدت معرفی کرده اند تا به دین ترتیب نقاط اختلاف بین مذاهب از بین برود.

عضو شورای علمای فلسطین ضمن قدردانی از حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب برای برگزاری همه ساله کنفرانس وحدت در ایران، گفت: از دیگر کشورهای اسلامی هم می خواهیم که چنین کنفرانسهای وحدت گرایی را در کشورهایشان برگزار کنند.

الشولی با اشاره به اینکه قطر و عربستان و ترکیه عامل بسیاری از اختلافات و انتشار تروریسم و افراطی گری در کشورهای اسلامی هستند، گفت: از این کشورها و دیگر کشورهای اسلامی می خواهیم که در پی ایجاد اختلاف در منطقه و تجزیه آن و تقسیم کشورهای عربی و اسلامی نباشند و دست از اقدامات تفرقه جویانه بردارند.

عضو تجمع علمای مسلمان  لبنان با اشاره به اینکه اقدامات گروههای تروریستی کاملا با اسلام در تضاد است و با انتقاد از حامیان تروریسم گفت: برخی حاکمان ظالم با اقدامات نادرست خود در پی تجزیه کشورهای عربی و اسلامی و خدشه دار کردن چهره حقیقی اسلام هستند.

 
https://taghribnews.com/vdcae6nue49nuu1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی