تاریخ انتشار۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : 200182
//اخبار بحرين//

فراخوان "ملت پیروز" در بحرین/ تظاهرات گسترده برای آزادی شیخ سلمان

ساکنان مناطق مختلف بحرین از مردم خواستند در فعالیتهای فراخوان "ملت پیروز" مشارکت کنند.
فراخوان "ملت پیروز" در بحرین/ تظاهرات گسترده برای آزادی شیخ سلمان

به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا)، ساکنان مناطق مختلف بحرین از جمله " القریه، ابوصیبع، الشاخوره، الکوره و بنی جمره" با ارسال بیانیه هایی از مردم بحرین خواستند در 14 آگوست (سالروز پایان استعمار انگلیس) در فعالیتهای "ملت پیروز" که ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه برای آن فراخوان داده است، مشارکت کنند.
 
ساکنان مناطق مختلف بحرین در این بیانیه ها، با اشاره به اخلال عربستان سعودی در امنیت بحرین و ثبات این کشور و به هدر دادن منابع، امکانات و همچنین اقدامات نیروهای سپر جزیره ضد مردم این کشور، خواهان اعطای حق قانونی خود درتعیین سرنوشتشان و انتخاب نظام سیاسی جدید شدند و اظهارات مقامات آل خلیفه را دلیل بر ناکامی سیاسی آن در برابر انقلاب بحرین و تداوم اعترضات مردم دانستند.
 
 
حجت الاسلام محمد صنقور سخنران نماز جمعه این هفته منطقه دراز بحرین بر عادلانه بودن خواسته‌های ملت بحرین تاکید کرد و گفت: خواسته‌های مردم بحرین خواسته‌هایی عادلانه است که علاوه بر دین اسلام، تمام عاقلان جهان با هر فکر و عقیده‌ آن را تایید می کنند.
 
وی استفاده از ابزار و روش مسالمت آمیز در تحقق مطالبات مردم را امری ضروری دانست و افزود: خشونت، با دین مردم بحرین و ارزش‌های آنان فاصله دارد و مردم از ارزش‌هایی که بدان ایمان دارند لحظه ای دست نخواهند کشید حتی اگر شرایط بسیار سخت شود.
 
خبر ديگر اينكه مردم بحرین دیروز با برگزاری تظاهرات گسترده خواستار آزادی شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت اسلامی وفاق ملی، شدند.
 
معترضان بحرینی پس از شرکت درنماز جمعه درمنطقه الدراز در غرب منامه اعتراض خود را به بازداشت شیخ علی سلمان و نبود دمکراسی در بحرین فریاد زدند  و بر تحقق دموکراسی، آزادی شیخ علی سلمان تاکیدکردند.
https://taghribnews.com/vdcaawnuu49nw61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی