تاریخ انتشار۸ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : 35238
در واکنش به ادعای وزیر امور خارجه مصر:

جمهوری اسلامی ایران مبتكر طرح جهان عاری از سلاح هسته ای

یک مقام وزارت امور خارجه كشورمان در پاسخ به ادعاهای وزیر امور خارجه مصر در نشست كمیته مصر و جهان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران نه تنها اولین ایده پرداز خاورمیانه عاری از سلاح هسته ای است بلكه مبتكر طرح جهان عاری از سلاح هسته ای و كشتار جمعی است.
جمهوری اسلامی ایران مبتكر طرح جهان عاری از سلاح هسته ای
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از اداره كل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، یک مقام وزارت امور خارجه كشورمان در پاسخ به ادعاهای ابوالغیظ علیه كشورمان در نشست كمیته مصر و جهان در هفتمین اجلاس حزب حاكم این كشور گفت: آقای ابوالغیظ توجه داشته باشد، خطری كه منافع و مصالح مردم و دولت های منطقه را تهدید می كند وجود بیش از ۲۰۰۰ كلاهک هسته ای رژیم صهیونیستی است كه هیچ نظارت بین المللی بر آن حاكم نیست و مقایسه برنامه های صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران با آن امری غیرمنطقی و غیر اصولی است.

این مقام وزارت خارجه افزود: جمهوری اسلامی ایران نه تنها اولین ایده پرداز خاورمیانه عاری از سلاح هسته ای است بلكه مبتكر طرح جهان عاری از سلاح هسته ای و كشتار جمعی است .

وی خاطرنشان کرد : شعار كنفرانس بین المللی خلع سلاح هسته ای كه در تهران برگزار شد،"انرژی هسته ای برای همه و سلاح هسته ای برای هیچ كس" بود.
https://taghribnews.com/vdcaaune.49nme15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی