تاریخ انتشار۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 48928

کمک مالی به اسرائیل را قطع کنید

یکی از اعضای مجلس نمایندگان امریکا و از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست‌ جمهوری این کشور، می‌گوید: واشنگتن باید بسته کمک‌های مالی خود به رژیم صهیونیستی را قطع کند.
کمک مالی به اسرائیل را قطع کنید
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا)، "ران پاول" عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان امریکا از تگزاس در میزگردی در شبکه فاکس نیوز،بر قطع کمک‌های خارجی امریکا به اسرائیل تاکید کرد و گفت :اسرائیل خود مسئول تامین هزینه‌ها و سرنوشت‌اش است.

رژیم اسرائیل سالانه ۳ میلیارد دلار کمک خارجی مستقیم از امریکا دریافت می‌کند. این مبلغ، حدود یک‌پنجم کل بودجه کمک‌های نظامی خارجی واشنگتن را تشکیل می‌دهد.

پاول پیش از این نیز تصریح کرده بود اکنون که اسامه بن لادن سرکرده گروه تروریستی القاعده کشته شده است امریکا باید سربازانش را از عراق و افغانستان خارج کند.

وی همچینین به عنوان یکی از منتقدان دیرینه مداخلات نظامی امریکا یادآور شد: "من نیز مانند همه مردم امریکا از کشته شدن بن لادن خوشحال هستم، اما سؤالات موجود در اذهان عمومی در خصوص هزینه‌های فراوان دستگیری وی طی ۱۰ سال گذشته شدت گرفته است."

پس از مرگ بن لادن ، قانونگذاران امریکایی معتقدند دیگر دلیلی برای تداوم حضور نیروهای این کشور در عراق و افغانستان وجود ندارد.


https://taghribnews.com/vdcaaony.49nau15kk4.html
مرجع : presstv
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی