تاریخ انتشار۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : 215483
دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت در گفتگو با تقریب:

نامه امام خامنه ای به جوانان غربی در زمان درست خود ابلاغ گردید/ این نامه یادآور نامه های رسول الله(ص) به حاکمان و فرامانروایان جهان است

تنا – بیروت
دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی، تاکید کرد: این نامه در وقت مناسب و زمانی که اقداماتی برای مخدوش جلوه دادن چهره اسلام صورت گرفته، به نگارش درآمده است.
نامه امام خامنه ای به جوانان غربی در زمان درست خود ابلاغ گردید/ این نامه یادآور نامه های رسول الله(ص) به حاکمان و فرامانروایان جهان است
شیخ ماهر حمود در گفتگو با خبرنگار تقریب(تنا)، اظهار داشت: تروریسم تکفیری هیچ فردی را در جهان مستثنی نمی کند و جای تاسف است که در راستای توطئه مخدوش جلوه دادن چهره اسلام اصیل و اسلام رحمانی صورت می گیرد.
 
وی افزود: استعمار و استکبار جهانی برای تخریب اسلام و ایجاد شکاف بین مسلمین متحد شده اند و برای این منظور تروریسم تکفیری را بر ضد اسلام و مسلمانان علم کرده اند.
 
دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت ن با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی، تاکید کرد: با توجه به خطرات این توطئه در این شرایط، ولی امر مسلمین جهان دخالت کرده اند و در نامه اسلامی و انسانی خود به جوانان غربی از وجدان انسانی سخن رانده و حقیقت دین مبین اسلام را که مورد هدف آنهاست نمایان ساخته اند.
 
وی افزود: این نامه، نامه ای تاریخی است که باید به دیده اعتبار به آن نگریست؛ این نامه، یادآور نامه های رسول الله(ص) به حاکمان و فرامانروایان جهان است که آنها را به دین اسلام دعوت کردند.
 
شیخ ماهر حمود در ادامه اظهار داشت: نگارش این نامه در زمان درستی انجام شده و زمانی است که تلاشها برای تخریب و مخدوش جلوه دادن این دین مبین به اوج خود رسیده است.
 
وی افزود: ابلاغ این نامه از سوی ایشان دلیل واضحی است که به آینده و نسل های آتی اطمینان کامل دارند که می توانند نیرنگ های دولتهای غربی و دستگاههای امنیتی و رسانه های گروهی آنان را بشناسند؛ از سوی دیگر می تواند نشان دهد که مقام معظم رهبری به جوانان به دید پدر و فرزندی می نگرند و خروج جوانان از باتلاق و ورود به راه درستی که خداوند برای انسانیت تعیین کرده، برای ایشان مورد اهتمام است.
 
دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت در ادامه خاطرنشان کرد: همه پیام ها و خطابه های امام خامنه ای به ما این احساس را منتقل می کند که همه موفقیتهای ایران در مسائل مختلف و در سایه اسلام حقیقی، ناشی از اهتمام عمیق ایشان به مسائل مختلف  بوده است لذا چرا نباید همه جوانان و ملتها از این تجربه گرانبها سود ببرند و حقیقت اقدامات کسانی که به نام اسلام دست به اقدامات ضد اسلامی و مخدوش کننده چهره اسلام، می زنند، را بشناسند؟
 
وی در پایان تاکید کرد: امید است در آینده نزدیک شاهد موفقیتها و دستاوردهای بزرگ از طریق اهمیت به مسئله فلسطین، تحقق وحدت امت اسلام و مقابله با استکبار باشیم.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcaamnue49n6y1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی