>> جنگ نرم عامل بازدارنده ظهور تمدن نوین اسلامی است | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : 293289
//ویژه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی//(44)

"جنگ نرم" عامل بازدارنده ظهور تمدن نوین اسلامی است

تنا - استان آذربایجان غربی
امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: جنگ نرم دشمنان مهم ترین عامل بازدارنده ظهور و تکوین تمدن نوین اسلامی است.
"جنگ نرم" عامل بازدارنده ظهور تمدن نوین اسلامی است
ماموستا عبدالقادر بیضاوی در گفتگو با خبرنگار تقریب در ارومیه اظهار داشت: ترویج دین‌مداری و فرهنگ اسلامی در جامعه یک سلاح قدرتمند برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

وی افزود: پیاده سازی تمدن نوین اسلامی در جامعه یک ضرورت است و باید در اولویت قرار بگیرد.

امام جمعه اهل سنت ارومیه ادامه داد: اسلام مجموعه‌ای از آموزه‌ها، احکام و عدالت است و حرکت به‌ سمت تمدن نوین اسلامی با پایبندی به اهداف و احکام الهی محقق می‌شود.

بیضاوی خاطرنشان کرد: امروز لازم است کشورها و امت های اسلامی متحد شوند و به دنبال تمدن نوین اسلامی و نشر احکام اسلام ناب محمدی باشند.

وی تاکید کرد: مسلمانان با ظرفیت بسیار گسترده‌ای که برعهده دارند می‌توانند با اتحاد دوباره در همه جوانب وارد شوند و تمدن نوین اسلامی را احیا کنند.

به گفته امام جمعه اهل سنت ارومیه مهم ترین دلیل مظلوم واقع شدن مسلمانان، نبود وحدت کامل میان آنان است لذا باید تلاش کرد این اتحاد اتفاق بیفتد.

بیضاوی تصریح کرد: دشمنان اسلام با برنامه ریزی های متعدد و گوناگون تلاش دارند در میان مسلمانان تفرقه ایجاد کنند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و در این بین برخی از حکام همسو با نظام استکبار حرکت می کنند.

وی با اشاره به نقش دانشگاه ها در احیای تمدن نوین اسلامی، نقش مراکز دانشگاهی را در ایجاد و تولید ابعاد محتوایی تمدن نوین اسلامی بسیار موثر دانست و گفت: مراکز پژوهشی نقش و تأثیر زیادی در جهان اسلام و در ایجاد تمدن اسلامی داشتند ولی متاسفانه برخی از حکام جهان اسلام توجهی به ابعاد این موضوع ندارند.
https://taghribnews.com/vdcaaenuo49nou1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی