>> تقریب مذاهب خنثی کننده فتنه تفرقه گرایان | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۰
کد مطلب : 248081
متکی تأکید کرد:

تقریب مذاهب خنثی کننده فتنه تفرقه گرایان

تنا-اختصاصی
معاون بین الملل مجمع جهانی تقریب تأکید کرد: تقریب مذاهب خنثی کننده فتنه تفرقه گرایان و افراط گرایان در سطح جهان اسلام است.
تقریب مذاهب خنثی کننده فتنه تفرقه گرایان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "منوچهر متکی" معاون بین الملل مجمع جهانی تقریب در آستانه تشکیل کنفرانس مشترک ایران و روسیه تحت عنوان "وحدت اسلامی: اساس گفتمان" اظهار داشت: این کنفرانس روز چهارشنبه 28 مهر در مسکو و با مشارکت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و شورای مفتیان روسیه و با حضور علما و صاحبنظران دو کشور و مهمانانی از چند کشور اسلامی برگزار می شود.
 
وی هدف از برگزاری این کنفرانس را که برای اولین بار برگزار می شود نفی تفکرات افراطی و جریانات تکفیری و تأکید بر ضرورت وحدت و اتحاد امت اسلامی بر شمرد.
 
معاون بین الملل مجمع جهانی تقریب نقشه های دشمنان اسلام طی 5 سال گذشته از طریق تشکیل گروههای تکفیری تروریستی و راه اندازی جنگ داخلی در دنیای اسلام با اقدامات تروریستی را در پایان راه خود ارزیابی نمود و اظهار داشت: علیرغم خسارت های فراوان وارده شرایط برای همگرایی دوباره مسلمین فراهم می شود.
 
هیئت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی متشکل از علمای شیعه و سنی و نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به ریاست آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب برای شرکت در این کنفرانس فردا (سه شنبه) عازم مسکو می شوند.
 
https://taghribnews.com/vdcaaanu649nyw1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی