تاریخ انتشار۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : 234211

انتقاد انصارالله از موضع متزلزل سازمان ملل در محکومیت عربستان

سخنگوی جنبش انصارالله یمن از اقدام سازمان ملل در حذف نام عربستان از فهرست سیاه ونادیده گرفتن جنایات این کشور در حق کودکان یمن انتقاد کرد.
انتقاد انصارالله از موضع متزلزل سازمان ملل در محکومیت عربستان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، محمد عبدالسلام ، گفت: کشورهایی با همدستی عربستان، ادعای دروغ اجبار کودکان به جنگیدن در جبهه های نظامی را مطرح کردند.
 
وی تاکید کرد این ادعای ساختگی در پاسخ به موضع سازمان ملل در خصوص جنایات عربستان وهم پیمانانش در یمن علیه کودکان مطرح شد.
 
عبد السلام افزود: پس از تحقیقات اولیه درباره اسامی مشخص شد که افراد مذکور در عملیات قاچاق ونفوذ در مرزهای یمن عربستان در شهرهای منبه ، غمر وشداء دستگیر شده اند.
 
وی ادامه داد: این موضع و ارتباط آن با درگیری نظامی که به طور طبیعی ربطی با قاچاقچیان ندارد دلیل ناتوانی ها و شکست های پی درپی عربستان در برابر مقاومت مردم یمن است.
 
عبدالسلام تاکید کرد: متجاوزان طبق عادت خود هیچ منطق یا دلیلی برای پنهان کردن جنایات علیه مردم یمن ندارند و سازمان ملل چه عاملان آن را در فهرست سیاه قرار بدهد یا ندهد مردم یمن این جنایات را فراموش نخواهند کرد.
 
عبدالسلام عملیات قاچاق در مرزهای یمن وعربستان را ناشی از رنج های تحمیل شده به مردم یمن در جست وجوی لقمه نانی دانست.
 
وی با اعلام اسامی کودکان و افراد دستگیر شده در عملیات قاچاق در مرز مشترک یمن وعربستان که برای کسب درآمد صورت گرفته ادعاهای توخالی عربستان در خصوص اجبار آنها برای جنگیدن در جبهه های جنگ را تکذیب کرد.
https://taghribnews.com/vdca6ynu649neu1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی