تاریخ انتشار۲۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 174218
دبیرکل اتحادیه جهان اسلام:

دین اسلام، افراطی گری و فتنه انگیزی را نکوهش کرده است

دبیرکل اتحادیه جهان اسلام تأکید کرد: دین اسلام دین رحمت است و به دوری از افراطی گری و فتنه انگیزی دستور داده و این اعمال را نکوهش کرده است.
دین اسلام، افراطی گری و فتنه انگیزی را نکوهش کرده است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، دکتر "عبدالله بن عبدالمحسن الترکی" دبیرکل اتحادیه جهان اسلام، امروز دوشنبه ۲۶ آبان ماه در نشست رؤسای جمعیت های اسلامی و ائمه مساجد اتریش، تلاش های جمعیت های اسلامی و علمای این کشور در زمینه خدمت به دین اسلام ومسلمانان را ستود و آنان را بر آموزش مسائل دینی به شکل صحیح آن ترغیب کرد.

وی افزود: ما در زمان اقامت در یک کشور غیر اسلامی، باید اولویت خود را بر عبادت خداوند متعال و تمرکز بر احکام اسلام صحیح و همچنین درستکاری و امانتداری قرار دهیم چرا که همین کارها موجب گرایش بسیاری از افراد به دین اسلام خواهد شد.

الترکی با تأکید بر اینکه دین اسلام یک رسالت جهانی و دین رحمت است و به دوری از افراطی گری و فتنه انگیزی دستور داده است، خاطرنشان کرد: علمای مسلمان در زمانی که مشکلی میان مسلمانان مشاهده می کنند باید با مراجعه به قرآن کریم و سنت پیامبر (ص) در صدد رفع آن مشکل برآیند و مسلمانان ساکن کشورهای غیر اسلامی نیز باید به قوانین کشوری که در آن زندگی می کنند پایبند باشند.

در این نشست، همچنین رؤسای جمعیت های اسلامی و ائمه جماعات مساجد اتریش، چالش های موجود بر سر راه مسلمانان کشورهای غربی را بررسی کرده و راهکارهایی نیز ارائه دادند.
https://taghribnews.com/vdca6yn6a49n0u1.k5k4.html
مرجع : وکالة الانباء السعودیة
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی