تاریخ انتشار۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : 260212

تاکید رییس هیأت امنای تجمع علمای مسلمان لبنان بر وحدت و دوری از تفرقه

رییس هیأت امنای تجمع علمای مسلمان بر لزوم وحدت مسلمانان زیر پرچم یک رهبر تأکید کرد و گفت: تفرقه و شکاف در جهان اسلام و عدم تشکیل یک شورا برای هماهنگی سبب افزایش مشکلات امت شد.
تاکید رییس هیأت امنای تجمع علمای مسلمان لبنان بر وحدت و دوری از تفرقه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ احمد الزین رییس هیأت امنای تجمع علمای مسلمان لبنان در سخنانی با اشاره به اینکه تجمع علمای مسلمان در سال 1982 میلادی به برکت توصیه های امام خمینی تاسیس شد، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی یک موفقیت برای همه مسلمانان جهان است چرا که انقلاب سرشار از ارزش و تمدن اسلامی به ویژه وحدت اسلامی به شمار می آید.
 
وی افزود: ایران تنها به وحدت اسلامی بسنده نکرد بلکه به یاری ملت های مستضعف جهان نیز می پردازد. انقلاب اسلامی با رهبری امام خامنه ای همچنان حامی مساله فلسطین است و ایران تنها کشور در جهان عرب و اسلام است که از پذیرش رژیم صهیونیستی خودداری کرده و ملت فلسطین را یاری می کند.
 
رییس هیأت امنای تجمع علمای مسلمان بر لزوم وحدت مسلمانان زیر پرچم یک رهبر تأکید کرد و گفت: تفرقه و شکاف در جهان اسلام و عدم تشکیل یک شورا برای هماهنگی سبب افزایش مشکلات امت شد. این شورا امت را در برابر طاغوتگران تقویت ساخته و ذهن ها را بر مساله فلسطین متمرکز می کند.
 
وی اظهار داشت که امروزه شعارهایی به نمایندگی اسلام سرداده می شود که هیچ ارتباطی با این دین ندارد و دشمنان نیز از این شعارها برای مخدوش کردن چهره اسلام استفاده می کنند.
 
 
https://taghribnews.com/vdca6wnuu49niu1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی