تاریخ انتشار۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۹:۳۹
کد مطلب : 202810

درخواست رهبران مسیحی برای تأیید "برجام" در کنگره آمریکا

جمعی از رهبران مسیحیت از قانونگذاران کنگره آمریکا خواستند تا به سند پایانی مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ رأی مثبت بدهند.
درخواست رهبران مسیحی برای تأیید "برجام" در کنگره آمریکا
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، بیش از ۵۰ نفر از رهبران مسیحیت با ارسال نامه‌ای به قانونگذاران کنگره آمریکا، از آنها خواستند سند پایانی مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 را تأیید کنند.
 
در این نامه که به امضای51 نفر از رهبران مسیحیت رسیده است، از نمایندگان کنگره آمریکا خواسته شده عقلانیت حضرت مسیح (ع) را به خاطر آورده و سند "برجام" را رد نکنند.
 
امضاکنندگان این نامه که نمایندگانی از شاخه‌های مختلف مسیحیت را شامل می‌شوند، علاوه بر جنبه‌های فنی، ملاحظات اخلاقی تأیید "برجام" را مد نظر قرار داده‌اند.
 
رهبران مسیحی در این نامه با اشاره به استفاده آمریکا از بمب‌های اتمی برای بمباران شهرهای هیروشیما و ناکازاکی ژاپن در سال 1945 که تنها موارد استفاده از سلاح‌های هسته‌ای در جنگ است، نوشتند: ما به عنوان رهبران مذهبیِ تنها کشور استفاده کننده از سلاح‌های هسته‌ای در جنگ وظیفه داریم هنگام بروز فرصت‌های منع اشاعه، چه در کشور خودمان و چه در سر تا سر جهان، شجاعانه صحبت کنیم.
 
نمایندگان کنگره آمریکا قرار است تا 17 سپتامبر درباره سند "برجام" که در تیرماه سال جاری بین ایران و کشورهای 1+5 امضا شد رأی‌گیری کنند.
 
https://taghribnews.com/vdca6unuw49nwa1.k5k4.html
مرجع : فارس
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی